Stopy pod kontrola - L'biotica czyni " CUDO "

Domowa pielęgnacja , domowe spa dla moich stóp .
Pewnie każda z nas ma czasem problem ze swoimi stopami , pielęgnacja nie zawsze jest łatwa i mimo naszych starań i tak dalej nie jesteśmy zadowolone z wyglądu naszych stóp szczególnie o pięty trudno jest zadbać aby wyglądały idealnie .


Jakiś czas temu dostałam "Cudo" do testowania dzięki akcji #czekamnacudo   organizowanej na Instagram https://www.instagram.com/lbiotica/ zapraszam do obserwowania profilu L'biotica znajdziecie tam wiele nowości kosmetycznych , marka L'biotica ciągle się rozwija zaskakując nas nowościami   .   Całkiem niedawno na moim blogu był ciekawy wpis o nowości peelingu Trychologicznym Biovax Botanic .



Tym razem po raz kolejny podjęłam wyzwanie testowania teraz jest to Tarka do stóp nazywana CUDO .  Już po paru użyciach wiem dlaczego :) . Zacznę od początku kiedy dostałam tą tarkę oglądałam ja dokładnie i dotykałam i prawdę mówiąc na początku bałam się jej użyć  . Tarka ma minipilniczki które dla mnie kojarzą się z żyletką i takie są w dotyku bardzo ostre małe żyletki . 
Tarka ma pojemniczek który ma za zadanie zbieranie startego naskórka , niestety część naskórka się wysypuje . ( Na całe szczęście większość zostaje ) 
Inne tarki nie maja takiego pojemniczka dla tego Tarka CUDO ma za to dużego plusika ode mnie +


Po pierwszym użyciu muszę przyznać że trochę poszalałam ,  za mocno potarłam pięty i wiadomo że skończyło się to obtarciem które mnie bolało  !!! Dla tego przestrzegam wszystkich używających Tarkę CUDO po raz pierwszy , aby delikatnie zrobili zabieg oczyszczania swoich stóp .
Wystarczy tylko popatrzeć na nową i starą tarkę to stóp , stara tarka mogłam trzeć piety a i tak efekt był daremny ...


Z tarką L'biotica jest inaczej błyskawicznie i skutecznie usuwa zrogowacenia oraz twardą skórę stóp.
Po użyciu tej tarki stopy są wygładzone i co tu dużo mówić efekt widać od razu  . Jestem bardzo zadowolona że mogłam poznać to właśnie urządzenie jestem bardzo ciekawa jak długo zachowa swoja ostrość  ( tylko pamiętajcie aby szczególnie pierwszy zabieg robić delikatnie zanim oswoimy się z urządzeniem ).

W sklepie internetowym  https://biutiq.pl znajdziecie wszystkie produkty marki L'biotica . Znajdziecie tam tarkę do stóp CUDO oraz całą kurację do stóp , profesjonalne zabiegi do samodzielnego wykonania w domowych warunkach . W ofercie można znaleźć między innymi maskę do stóp złuszczającą , regenerującą oraz zmiękczające plastry na pięty a także parafinowy zabieg do stóp . 
Taka kompleksowa terapia dla moich stóp sprawi że moje stopy będą gładkie jak u dziecka . 
Na hasło ; czekamnacudo macie -15% na cały asortyment e sklepu * (Oferta nie łączy się z innymi promocjami ) 
Kupon jest ważny do 31.12.2018 
Zapraszam do skorzystania z oferty !!!!!!!!


Obejrzyjcie na filmach tarkę CUDO i sami możecie się przekonać jak wygląda ..





                                          
Ja dla mojej tarki CUDO od L'biotica daje mocna 4 + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#barbarkatestuje #cudo #lbiotica#pielęgnacja #uroda #domowespa #stopy#tarkadostóp

Komentarze