Mój nowy rytuał - oczyszczanie i pielęgnacja z produktami BIOVAX

Dziś kilka słów o moim odkryciu marki L'biotica .

Mój nowy rytuał oczyszczanie i pielęgnacja z produktami BIOVAX BOTANIC !!!!!
Produkty Biovax jakie do tej pory używałam to maski i odżywki do włosów . Uwielbiam te produkty bo dzięki nim moje włosy odzyskują swój blask i są zdrowsze . Ale dziś chcę opowiedzieć o innym produkcie który dopiero odkryłam .

Peeling Trychologiczny Biovax Botanic .


Musze się przyznać że pierwszy raz używałam peeling do skóry głowy. Do tej pory myślałam że sam szampon do oczyszczenia skóry głowy wystarczy , teraz widzę że się myliłam . 
A Wy jak tam używacie takiego typu produktów ???


opakowanie 125 ml

Biovax Botanic jak sama nazwa wskazuje jest 
- inspirowany naturą 
- poparty wiedzą 
- wspierany technologią 

Kosmetyki Biovax Botanic zawieraja w swoim składzie surowce organiczne certyfikowane znakiem ECOCERT oraz COSMOS . 
Bardzo podoba mi się to że marka L'biotica stawia na naturę . Produkty z linii Biovax Botanic zawierają w swoim składzie organiczne i certyfikowane ekstrakty z czystka , czarnuszki , baicapilu , maliny moroszki oraz z róży . Rośliny te pozytywnie wpływają na stan skóry głowy i włosów . 

Peeling Biovax ma w swoim składzie 97 % składników pochodzenia naturalnego !!!
0% SLS/SLES 
0% PARABENS
0% SILICONES
0% DYES

Sposób użycia Peelingu Biovax Botanic jest bardzo prosty wystarczy na mokrą skórę głowy nałożyć odpowiednią ilość peelingu i opuszkami palców wykonać delikatny masaż skóry głowy ok 2 minuty .
Po tym czasie należy spłukać drobinki a następnie umyć włosy tak jak zwykle . Producent zaleca stosowanie Peelingu raz w tygodniu .


                               



Z serii do oczyszczania i pielęgnacji oprócz Peelingu dostępne tez są : suchy szampon , odżywka ekspresowa , micelarny szampon . 


Polecam też maski do włosów Bovax 
Nowością teraz jest Maska Intensywnie Regenerująca ( baicapil , malina , róża ) . 
Już od września w sprzedaży będzie dostępna kolejna nowość
Zabieg olejowania włosów (termo kuracja - zabieg przeznaczony do włosów suchych , łamliwych potrzebujących silnej regeneracji )
Już nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję 


Wiele przydatnych informacji na temat produktów oraz nowości znajdziecie na :


Na tej stronie znajduje się tez E-sklep gdzie możecie kupić i zamówić swoje ulubione produkty do pielęgnacji włosów oraz twarzy i ciała marki L'biotica

oraz na profilu L'biotica  Instagram https://www.instagram.com/lbiotica/






Komentarze