Grzaniec Galicyjski

Jedyny taki zestaw Grzaniec Galicyjski
w tym zestawie mamy Grzaniec Galicyjski korzenny z niezwykła kompozycją przypraw i wina gronowego , ma niesamowity aromat i niepowtarzalny smak ...
Pierwszy raz próbowałam go parę lat temu będąc w górach , bardzo zmarzłam i chciałam się szybko rozgrzać w karczmie poprosiłam o coś rozgrzewającego i wtedy po raz pierwszy spróbowałam Grzańca Galicyjskiego ... Już od pierwszego łyku mi posmakował i wiem że to miłość na całe życie 
Najbardziej uwielbiam ten klasyczny korzenny smak 
Bardzo również cenię sobie Grzańca miodowego , miód idealnie uzupełnia kompozycję grzańca 
Nowością jest Grzaniec Galicyjski bezalkoholowy. Jedyny taki na rynku . Dodatek miodu i cytryny cudownie łączy się z przyprawami korzennymi tworząc wyjątkowy smak . Kiedy jestem chora i chcę się rozgrzać a nie mogę pić nic z procentami sięgam właśnie po tego właśnie grzańca ... 
Grzańca mogę też polecić na romantyczną kolację we dwoje ,, grzaniec idealnie będzie pasował aby rozgrzać atmosferę w te długie mrożne wieczory 
A jeśli chcemy być tylko we dwoje wystarczy tylko zapalić świece włączyć swoją ulubioną muzykę i otworzyć butelkę Grzańca Galicyjskiego ..... 
#jedynytakimoment 
Romantyczna chwila z grzańcem Galicyjskim 
romantyczna kolacja z ukochaną osobą i wyśmienite wino Grzaniec Galicyjski czego można chcieć więcej ???? To po prostu wieczór pełen czułości :) 













  

Komentarze

  1. A co polecasz dla zatwardziałych abstynentów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam grzaniec bezalkoholowy :) dla tych co nie lubią procentów jest super smak :)

      Usuń
  2. Ja delektując się wczoraj Grzańcem Galicyjskim zauważyłem na etykiecie napis "Zawiera siarczyny". Byłem ciekaw, czy coś się ostatnio zmieniło, czy od dawna tak jest. Na zdjęciu widzę, że conajmniej od 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to fakt jak większość win zawiera siarczany w sumie nie wiem po co bo przecież wino powinno być jak najbardziej naturalne

      Usuń

Prześlij komentarz