Test Podkładu Rimmel

 Rimmel to marka znana na całym świecie, ja mam przyjemność testować kolejny podkład z bogatej oferty tej marki. Tym razem jest to podkład Lasting Finish 25H.

Ja wybrałam dla siebie kolor 070 Sesame , kolor jasny odpowiedni do mojej karnacji skóry. 

Opakowanie: 

- podkład jest w szklanym flakoniku z wygodną do aplikacji pompką

- pojemność 30 ml



Podkład ma dobrą konsystencję, dobrze się nim robi makijaż, dobrze się "rozsmarowuje" na twarzy. Dobrze pokrywa niedoskonałości, daje efekt idealnej cery. Nie wysusza skóry i zapewnia efekt nawilżenia dzięki wzbogaconej w "comfort serum" formule.
Ma bardzo ładny , przyjemny zapach.



Producent zapewnia , że po nałożeniu podkładu mamy zapewniony komfort do 25 godzin. Należy jednak zastanowić się głębiej nad tym sformułowaniem, która z nas biega z makijażem przez tyle godzin :) 
Mi wystarcza jak mój podkład wytrzymuje cały dzień nie potrzebuje całej doby,.
Przetestowałam ten podkład na sobie i postanowiłam wypróbować go w trudnych warunkach. Rano standardowo zrobiłam makijaż i wszystko super ale pomyślałam sobie że takie standardowe testowanie to za mało. Postanowiłam wyruszyć na rowerową wycieczkę. 
Duży wysiłek fizyczny, słońce i wiatr. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów musze stwierdzić , że nic się nie zadziało z moim makijażem. Był dalej idealny nic się nie rozmazało i nie spłynęło , było tak jak zrobiłam rano :)
Test wyszedł na dużego plusika. 
Nawet wieczorem skóra twarzy nie byłą wysuszona a  makijaż był dalej perfekcyjny.
Jeśli chodzi o pielęgnację wieczorną czyli oczyszczanie twarzy podkład łatwo dał się zmyć przy pomocy płynu micelarnego  (bo to przecież tez jest bardzo ważne aby podkład można było łatwo usunąć z twarzy).



Polecam ten produkt kosmetyczny a Wy macie jakieś doświadczenia z tym właśnie podkładem? Używałyście go już?





Testowanie dzięki stronie internetowej Wizaż 


Komentarze

Prześlij komentarz