Makijażowy look z marką Clavier


Witam Was w ten piękny dzień , bardzo się cieszę ze mój blog Barbarka Testuje tak dobrze się rozwija i zaglądacie do mnie :) i czytacie moje recenzje , dziękuję Wam bardzo :)

Dziś chciała bym Wam przedstawić parę ciekawostek makijażowych, które świetnie nadają się do dopełnienia makijażu. Wszystkie przedstawione w poście produkty są od marki Clavier 

Zerknijcie na stronę internetową sklepu Clavier ile tam jest niesamowitych produktów kosmetycznych, począwszy od stylizacji rzęs, aż po akcesoria do dopełnienia makijażu , znajdziemy tu też kosmetyki do stylizacji paznokci w tym lakiery hybrydowe, akcesoria do paznokci oraz urządzenia takie jak lampy led i frezarki do stylizacji paznokci. Opisywałam Wam już kiedyś produkty do stylizacji paznokci tej marki ( zerknijcie na moim blogu na ten wpis ).

link do sklepu: clavier.pl



Pierwszym testowanym produktem jest mięciutka różowa gąbka marki Clavier. Aby wykonać perfekcyjny makijaż musimy mieć podstawę :) czyli dobry podkład i akcesoria do nałożenia. Wypróbowałam ta gąbeczkę i jak dla mnie jest super dobrze się nią nakłada podkład. Nie wpija podkładu dzięki czemu aplikacja jest oszczędna, dobrze się nią  nakłada podkład bo jest dobrze wyprofilowana. Jeśli chodzi o czyszczenie gąbeczki to też bez zarzutów wszystko jest jak należy. Cena w sklepie Clavier jest przystępna i można się skusić na zakup :)
Podoba mi się że marka podpisuje swoim logo produkty tak jak widać na zdjęciu poniżej >


Kolejnym produktem jest puszek welurowy do pudru www.clavier.pl?puszek ja mam ten puszek w etui co znacznie ułatwia mi życie bo mogę go zabrać ze sobą dosłownie wszędzie, zawsze mam go w torebce w razie jak by trzeba było poprawić makijaż. 

Puszęk welurowy  jest naprawdę milutki w dotyku perfekcyjnie "wykańcza" makijaż. 

Jego cena jest bardzo przystępna w sklepie Clavier kosztuje 5,99 zł 

Polecam. 



Każda z nas dąży do perfekcji a wiadomo w dzisiejszych czasach dobry makijaż to podstawa. Ja uwielbiam bawić się makijażem, ciągle wypróbowuję coś nowego. 


Do uzupełnienia mojego makijażu dziś użyłam rzęs na pasku Strip Me Lashes Marki Clavier 
w Sklepie macie bardzo duży wybór www.clavier.pl/rzęsy
Ja dziś do mojego makijażu użyłam tych rzesy-na-pasku- say-yes-to-mess/
opis znajdziecie na stronie producenta .  Cena w sklepie to tylko 9,90 zł 


I jak Wam się podoba ? 
Czy te oczy w tej oprawie rzęs nie są cudne?


Ja czuję się w tych rzęsach jak prawdziwa gwiazda, chociaż przyznaję że na początku aplikacja kleju i nałożenie rzęs nie była łatwa. Trzeba do tego dużo spokoju i opanowania aby efekt był perfekcyjny. 
Jeśli chodzi o same rzęsy to są całkiem fajne odpowiednio "giętkie" po ściągnięciu nadają się do powtórnego nałożenia, warto jest zostawić opakowanie aby potem  je tam umieścić do powtórnego nałożenia. 

Jeśli pierwszy raz je nakładacie to musicie pamiętać o tym aby najpierw je dobrze dopasować "na sucho" a dopiero później przykleić. Należy również pamiętać, że rzęsy przyklejamy dopiero na koniec po wykonaniu pełnego makijażu. 



Odpowiedni makijaż i rzęsy i teraz można już ruszać na zakupy  :) 


Chciała bym podziękować portalowi Ambasadorka kosmetyczna za możliwość testowania :)
podaję link do portalu zapisujecie się i też testujcie :) 


 

Komentarze

Prześlij komentarz