Chcesz poczuć się jak prawdziwa królowa ?

Każdy dzień jest piękny kiedy mogę poczuć się jak prawdziwa królowa.
A co sprawia, że kobiety czują się wyjątkowe?
Jak to co przecież dobrze wiecie, że są to zakupy :)
Dziś przychodzę do Was z paroma super nowościami które miałam przyjemność kupić w sklepie internetowym Nature Queen ( link do e-sklepu poniżej )


Pierwszym kosmetykiem który chcę Wam zaprezentować jest gorąca nowość Odmładzający krem do twarzy krokus i lawenda. Krem jest przeznaczony do stosowania na dzień i na noc. Takie dwa w jednym :)
Co mogę Wam ciekawego opowiedzieć o tym kremie ? Jak dla mnie jest mega super wyjątkowy ale zacznijmy od początku.
Pierwsze wrażenie: krem jest w papierowym pudełeczku, w w środku znajduje się krem w wygodnej "tubie" z łatwą do aplikacji pompką. Ja jako fanka ekologii widzę tylko jeden minus opakowania jest w plastikowej tubie wolała bym aby naturalne kosmetyki był w ekologicznym opakowaniu np. w szklanym słoiczku. Ale to jest jedyny minus i dotyczy on opakowania. Jeśli chodzi o zawartość to wszystko jest na najwyższym poziomie. 
Krem ma bardzo delikatny przyjemny zapach, konsystencja bardzo kremowa i dość tłusta ale krem dobrze się rozsmarowuje ( a raczej wklepuje w skórę twarzy) i dobrze się wchłania. 
Jest to idealny krem dla mojej suchej skóry doskonale nawilża moją skórę i skóra wydaję się być otulona dobroczynnymi składnikami kremu. Czuję na skórze niebywałe uczucie nawilżenia, skóra jest lekko napięta i bardziej jędrna.  
Polecam ten krem i ja na pewno sięgnę po następne opakowanie tego kremu bo krem spełnia moje oczekiwania w 100%



Opakowanie 50 ml w wygodnej tubie z aplikatorem w formie pompki.
Jeśli chcecie zobaczyć foto relację z testowanego przeze mnie kremu to zapraszam na mojego Instagrama gdzie umieściłam film


Skład kremu ze strony producenta

Składniki aktywne:

Stoechiol (ekstrakt z lawendy), DermCom (ekstrakt z krokusa), Biopolimer Fucocert®, witamina E, olej z awokado, olej z nasion meadowfoam, masło tucuma, masło mango, ekstrakt z miodunki, ekstrakt z kurkumy.


Jeśli chcecie poznać wszystkie tajemnice naturalnych kosmetyków Nature Queen to zapraszam na stronę internetową gdzie znajdziecie wiele ciekawostek na temat wszystkich kosmetyków tej marki


W poprzednich zakupach w e-sklepie kupiłam Hydrolat Róża Damasceńska nie opisywałam go wcześniej, teraz nadrabiam zaległości :)
Nie wiem czy Wy używanie naturalnych hydrolatów?
Ja postanowiłam sobie kupić różany bo jest przeznaczony do skóry przesuszonej a po zimie wiadomo potrzebna jest dodatkowe wsparcie. 
Hydrolat ten ma dodatkowe właściwości a mianowicie opóźnia procesy starzenia się skóry, nawilża i odżywia. Same zalety. I tak se pomyślałam, że nie może go zabraknąć w mojej codziennej pielęgnacji. 


Opakowanie 100 ml w szklanej buteleczce. Zapach ma bardzo ładny delikatny ( ja nie lubię takich mocno przytłaczających ciężkich kosmetyków, no chyba że są to perfumy :) ) 
Konsystencja jest dość lekka i bardzo dobrze się wchłania. 
słowa od producenta 

INCI/Ingredients:
Rosa Damascena Flower Water

Kraj pochodzenia: Bułgaria- Dolina Róż.

Kto był w Bułgarii ten wie, że właśnie ten kraj słynie z kosmetyków na bazie róży. 

Ja na razie jestem w fazie ciągłego testowania tego kosmetyku łączę go z  innymi kosmetykami i wypróbowuje na różne sposoby, na skórę twarzy , na całe ciało i na włosy. Jak na razie najlepszy efekt zauważyłam na moim ciele. 



Peeling solny  do ciała Pomarańcz-chili. Mówię Wam rewelacyjne uczucie musicie mi uwierzyć na słowo. Pierwsze wrażenie jest po prostu mega, w swoim życiu używałam wielu peelingów ale taki mam po raz pierwszy. Kupiłam go bo mnie zaintrygował skład połączenie pomarańczy i chili. 
Moja intuicja mnie nie zawiodła.
po użyciu tego peelingu wrażenia są niesamowite.
Peeling mega rozgrzewa skórę i zapewnia niesamowite wrażenie. Może być idealny w przeziębieniu lub grypie kiedy jest mam zimno i mamy dreszcze, kąpiel  użyciem tego peelingu wspaniale rozgrzewa i zapewnia długotrwałe uczucie ciepła.


Opakowanie 250 ml 
Kilka słów 
od producenta 
  • działa rozgrzewająco
  • poprawia mikrokrążenie
  • oczyszcza i wygładza
  • nawilża i uelastycznia
Wszystko się zgadza tak jak w opisie, polecam Wam go wypróbować. Ja nawet użyłam go jako peeling na usta i efekt był super moje usta były przez chwile jak po zabiegach kosmetycznych i te mega uczucie pikantnego chili :) 
ekstra polecam wypróbować


Konsystencja bardzo dobra odpowiedniej wielkości drobinki , cudownie masują całe ciało. I ten zapach połączenie soczystej pomarańczy i chili. Niesamowite koniecznie wypróbujcie. 


Jeśli chcecie zrobić zakupy w sklepie internetowym Nature Queen i mieć możliwość być Naturalną Królową to polecam e-sklep w którym ja również robię zakupy i kupuje moje ulubione kosmetyki.
Uwielbiam kupować w tym sklepie bo zawsze dostaję dodatkową niespodziankę tak jak widać na zdjęciach poniżej. Powiem Wam, że jest to bardzo miłe i zawsze cieszę się jak dziecko mogąc poznać coś nowego :)
W sklepie internetowym możecie też zakupić prezentowe Vouchery np dla mamy czy przyjaciółki. Jest to doskonały pomysł bo obdarowana osoba sama ma możliwość kupić to co w danej chwili najbardziej potrzebuje :) 
Zobaczcie jak wiele serca marka Nature Queen wkłada w ten dodatkowy prezent dla swoich klientów można poczuć się naprawdę wyjątkowo. Starannie zapakowana torebeczka a w środku ???
Niespodzianka. 


Za moje zakupy tym razem otrzymałam próbkę olejku z pestek truskawek w szklanej buteleczce pojemność 5 ml. Zawsze mamy do wypróbowania coś nowego :)
Olej z pestek truskawek od Nature Queen nawilża odżywia i co najważniejsze regeneruje skórę. Olejek można stosować do pielęgnacji skóry do włosów i paznokci. Ma on wiele zastosowań i to tylko my decydujemy jak chcemy go użyć.




Dodatkowo w mojej niespodziance znalazły się dwie próbeczki kremów do wypróbowania. 
Saszetka z kremem do cery trądzikowej którą mogłam podarować przyjaciółce bo ja akurat takich problemów skórnych nie mam. 
Saszetka z kremem odmładzającym do twarzy ten krem już opisałam dla Was na początku mojego wpisu.




 

Komentarze

Prześlij komentarz