Zmywanie naczyć może być proste z PUR Sekrety Kucharza

Witam Was serdecznie :)

Dziś przychodze do Was z nowym testowaniem tym razem są to produkty czystości marki Henkel.

Mam przyjemność wypróbować płyny do zmywania naczyń PUR. 

Zastanawiam kto z Was już używał płyn do naczyń PUR? Zapewne każdy już miał przyjemność kiedyś wypróbować ten płyn do naczyń. Ja chce dziś zaprezentować Wam nową serię Sekrety Kucharza 

Płyn do naczyń PUR z serii Sekrety Kucharza Soda Effect Lemon EXTRA to prawdziwa petarda :)

Fenomenalnie pachnie podczas zmywania naczyć można poczuć soczyste cytryny, dojrzewające w słońcu południowej Hiszpanii. 

Płyn ma wiele zalet:

- pięknie pachnie 

- dobrze się pieni

- jest bardzo wydajny

- szybko usuwa tłuszcz

- nadaje naczyniom połysk

- usuwa nieprzyjemny zapach

- wygodne opakowanie i aplikator

Opakowanie 750 ml 



Kolejny wariant PUR serii Sekrety Kucharza to Soda Effect APPLE 
Zapach soczystego zielonego jabłka. Zapach bardzo ładny delikatny i świeży. 
Płyn ma zielony kolor. 
Tak samo jak w poprzednim wariancie spełnia w 100% moje oczekiwania 
- ładnie pachnie tak delikanie
- jest bardzo skuteczny w walce z tłuszczem
- nadaje naczyniom połysk
- dobrze się pieni i jest mega wydajny.
- soda efekt sprawia że naczynia są czyste nawet te najbardziej zabrudzone.
Używam tego płynu nie tylko do zmywania naczyć doskonale radzi sobie myciem różnych powierzchni w tym blatów kuchennych, stołu w jadalni oraz używam go do czyszczenia kafelek w kuchni. Świeży zapach sprawia, że kiedy sprzątam w mojej kuchni to czuję się jak w sadzie pełnym jabłoni. Polecam ten płyn do codziennych porządków. 
Opakowanie 750 ml 
Ma wygodny aplikator. 


Następnym produktem jest płyn do mycia naczyń PUR Sekrety Pielęgnacji Balsam CASHMERE EFFECT
Ten właśnie produkt polecam dla tych osób które maja delikatne dłonie, płyn dobrze czyści naczynia i świetnie radzi sobie z zabrudzeniami i jednocześnie jest delikatny dla dłoni. Delikatny balsam jest przetestowany dermatologicznie, ja również mogę potwierdzić ze ten płyn do naczyń u mnie nie powoduje żadnych podrażnień ani suchości dłoni. Jest po prostu delikatny. 
Sekret pielęgnacji ma:
-  mleczny kolor
- delikatny zapach
- płyn do naczyń w postaci delikatnego balsamu
- przetestowany dermatologicznie
- wydajny
- dobrze się pieni
- dobrze czyści naczynia
- nadaje połysk naczyniom
Opakowanie 750 ml


Moja kuchnia jest pełna niesamowitych sekretów, po co tracić czas!!!!
Zmywanie naczyń trzeba powierzyć ekspertom PUR, a ja mogę swobodnie gotować i tworzyć swoje popisowe dania.
Naczynia nawet te najbrudniejsze będa lśnić kiedy je umyję z dodatkiem płynu do naczyń PUR.
Ciiii to mój Sekret Kucharza :)


Zobaczcie sami jak wygodna w użyciu jest butelka z płynem do naczyn PUR , idealnie leży w dłoni gotowa do użycia.


Ostatnim płynem do naczyń który chcę Wam opisać jest PUR Sekrety Świata Maracuja&Hibiscus
Nieziemski zapach Madagaskaru.
Ten właśnie płyn do naczyń zaskoczył mnie swoim zapachem jest zupełnie inny niż wszystkie jakie do tej pory znałam. 
- cudowny zapach który przenosi mnie w inny egzotyczny świat 
- płyn dobrze się pieni
- jest wydajny
- naczynia po umyciu są czyste i płyszczące
- wygodna butelka
- można go używać do mycia różnych powierzchni nie tylko do mycia naczyń.
Opakowanie750 ml





Mój zestaw Influncerki STREETCOM


Jeśli też chcecie testować rózne produkty .........

Polecam strone Streetcom z której testuje płyny do naczyń PUR , wystarczy sie zarejestrować i wypełniać ankiety podaje link do rejestracji:

Rejestracja streetcom 



#BadzSzefemwSwojejKuchni #PoznajSekretKucharza #SekretyPur #Pur #SekretyPielęgnacji #SekretyŚwiata #SekretyKucharza @AskTeamClean #BadzSzefemwSwojejKuchni

#barbarkatestuje

Komentarze

  1. Musze wypróbować i ocenić

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nasz piekarnik przestaje prawidłowo działać, często nie wiemy, co jest przyczyną. Na stronie https://serwisagd-technik.pl/ znajdziesz wiele informacji, które pomogą Ci zdiagnozować problem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz