Pomysł na Deser z Winiary

Siedzisz w domu ? W pracy? I nagle masz ochotę zjeść  małe co nieco, taka mała chwila na deser. I co wtedy robisz? Co podjadasz?
Ja w takich chwilach zawsze sięgam po pomysł na deser Winiary. 
Kisiel w kubku o smaku Malinowym z kawłeczkami owoców mniam. W kilka chwil mam smaczny deser.  


Kiedy mam tylko ochotę robię budyń Winiary, bardzo lubię budyń z dodatkiem sezonowych owoców można wtedy wyczarować mega prosty deser w zaledwie pare minut.


Kisiel Winiary w kubku o smaku wiśniowym z cukrem trzcinowym.
Przygotowanie takiego słodkiego deserku jest mega proste i zajmuje zaledwie pare chwil.
- Do kubka wlewamy 175 ml wrzącej wody 
- Wsypujemy zawartość saszetki do kubka i energicznie mieszamy przez ok 1 minutę .
i gotowe prawda, że sposób wykonania jest mega prosty
Teraz to już możemy spokojnie usiąść i delektować się smacznym deserem.
Opakowanie 26 g jedno opakowanie to jedna porcja pysznej przekąski.




Kisiel o smaku truskawkowym z kawałkami owoców z cukrem trzcinowym, po prostu pycha, koniecznie musicie spróbować. Wszystkie kiśle w kubku mają dodatek kawałków owoców co czyni go naprawdę wyjątkowym.





Budyń o smaku waniliowym to mój ulubiony smak.


Budyń sposób przygotowania:
do przygotowania jednego budyniu potrzebujemy pół litra mleka czyli ok 2 szklanki
1,5 szklanki mleka musimy zagotować 
w pozostałej 0.5 szklanki mleka wsypać zawartość torebki z budyniem i dokładnie wymieszać.
Do gotującego sie mleka wlewamy rozmieszany proszek ciągle mieszając.
Gotować 0,5 minuty pamietajmy o tym aby cały czas mieszac budyń aby nie zrobiły sie grudki.
Według wskazań producenta 1 opakowanie starcza na 4 porcje gotowego deseru
No niestety producent nie przewidział ze ja uwielbiam budyń i dla mnie to jest jedna porcja :) 
Opakowanie ma 60 g


Mega zestaw budyniów, zawsze muszę mieć w domu zapas w razie WU :)

Kiedy tylko mam ochotę na smaczny deser, wybieram smak na jaki w danej chwili mam ochotę i przygotowuję swoja chwile z Winiary :)



Mój ulubiony kisiel o smaku Owoce leśne 


Budyń śmietankowy bez do dodatku cukru;
Skład budyniu to:
- Skrobia ( ziemniaczana, kukyrydziana )
- Aromat
- Barwnik ( kurkumina )


Zobaczcie sami jak dużo różnych deserów ma do zaoferowania marka Winiary 
Kilka słów od producenta;

Marka WINIARY jest znana Polakom od ponad 75-ciu lat. Produkty znajdujące się w jej portfolio są synonimem domowej kuchni, rodzinnej atmosfery oraz doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania.
Na opakowaniach wszystkich produktów WINIARY znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY, który pomaga zaplanować zbilansowany dzienny jadłospis. KOMPAS ŻYWIENIOWY składa się m.in. z tabeli wartości odżywczych, w której znajdziesz informacje o tym, ile kalorii, białka, węglowodanów, tłuszczów, błonnika i sodu zawiera jedna porcja produktu lub przygotowanej potrawy. Dodatkowo zamieściliśmy też wskaźnik GDA z przodu opakowania, który informuje, ile procent wskazanego dziennego spożycia pokrywa jedna porcja konkretnego produktu lub przygotowanego z nim dania.


Cudownie jest kiedy mam chwilę tylko dla siebie jestem Ja i mój deser Winiary.
Ciiii nie przeszkadzać teraz mam chwilę na mój  deser.



Zapraszam na stronę marki Winiary gdzie znajdziecie informację o produktach oraz wiele ciekawych porad i przepisów 







 

Komentarze