Vichy booster 89

 


Mam przyjemność wypróbować kosmetyk marki Vichy booster Mineral 89.
Odkrywam moc Mineral 89 :)
Pierwszy raz używam tego typu produktu i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. 
Już samo opakowanie sprawia wrażenie ekskluzywnego kosmetyku. Mój kosmetyk jest w szklanym, przezroczystym opakowaniu, z wygodnym aplikatorem. Samo opakowanie ma nowoczesny wygląd.
Opakowanie 30 ml
Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy dosłownie parę kropel do codziennej pielęgnacji. 
Booster w swoim składzie ma tylko 11 składników
89% to woda wulkaniczna z Vichy ( bogata w składniki mineralne )
kolejnym ważnym składnikiem jest kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia.
Podoba mi się fakt, że kosmetyk jest naturalny bez barwników i sztucznych komponentów zapachowych.



Zastanawiacie się pewnie jak stosować booster Mineral 89?
Zasada jest bardzo prosta, booster to pierwszy krok codziennej pielęgnacji.
Codziennie rano i wieczorem aplikujemy booster na twarz a dopiero potem nakładamy swój ulubiony krem. Kosmetyk Vichy ma delikatną lekka formułę, bardzo szybko się wchłania. Pozostawia na skórze wrażenie delikatności skóry i doskonałego nawilżenia. 
Booster Mineral 89 bardzo szybko się wchłania i można spokojnie używać jako bazę pod makijaż.  


Po systematycznym używaniu kosmetyku można zobaczyć widoczne zmiany na skórze.
- skóra jest bardziej nawilżona
- bardziej sprężysta
- bardziej miękka
- skóra wygląda na młodszą i zdrową 

W gamie kosmetyków z tej serii znajdziemy opisany przeze mnie booster Mineral 89 , Mineral 89 pod oczy oraz Mineral 89 maska ( 10 minutowa regeneracja ).
Warto wypróbować te kosmetyki i sprawdzić czy Twoja skóra je pokocha.
Ja uwielbiam mój booster Mineral 89 bo sprawia że moja skóra jest bardziej promienna a ja czuję się lepiej otulając skórę dobroczynnymi minerałami.
 



Booster Mineral 89 można kupić w dobrych drogeriach oraz w aptekach.
cena kosmetyku to ok 50 zł za opakowanie.
Kosmetyk jest wart swojej ceny. 



Komentarze