Natura Siberica w zgodzie z naturą

Najlepsze na świecie jest odkrywanie tego co jeszcze nie znane. Odkrywam nowości kosmetyczne.
Ten rok był inny niż wszystkie, dziwna sytuacja na świecie zmusiła nas do przewartościowania wszystkiego, dopiero teraz człowiek odkrył co jest najważniejsze dla niego. Zdrowie, dom i rodzina teraz spędzając więcej czasu w domu możemy skupić się na sobie na pielęgnacji swojego ciała. Możemy pomyśleć o tym co robimy dla naszej planety, teraz potrafimy bardziej docenić kosmetyki z naturalnych składników. 



Mając więcej wolnego czasu miałam przyjemność wypróbować serum do skóry twarzy marki Natura Siberica. Serum ma bardzo ciekawe opakowanie zobaczcie koniecznie filmik poniżej. Po zastosowaniu serum pierwszy raz miałam delikatne uczucie mrowienia na twarzy, takie przyjemne uczucie. 
Po zastosowaniu kilku aplikacji moja skóra stała się bardziej jędrna i napięta. Kosmetyk ma oleistą płynną konsystencję łatwą do aplikacji. Bardzo łatwo się rozprowadza na skórze twarzy i dobrze się wchłania. 


Serum ochronne z organicznym hydrolatem z różańca górskiego do twarzy przeznaczone do skóry wrażliwej to ciekawa propozycja kosmetyczna . Serum świetnie się sprawdza nawet na skórze wrażliwej i atopowej . Naturalne wegańskie składniki sprawiają że ja czuję się lepiej bo moja skóra wygląda lepiej jest nawilżona i bardziej napięta
Serum można stosować wraz z kremem do twarzy ja mam krem innej marki ale chcę kupić teraz nowy krem marki Natura Siberica dla jeszcze lepszego efektu 
Podoba mi się że serum spełnia moje oczekiwania .
Pojemność 15 ml


Kto z Was już używał ten niebieski szampon anti-stress marki Natura Siberica ?
Ja używam tego szamponu teraz i muszę Wam o nim opowiedzieć .
Szampon ma dobrą konsystencję, dość dobrze się pieni, dobrze oczyszcza skórę głowy.
Zapach jest bardzo delikatny, moc naturalnych kosmetyków sprawia że włosy są delikatne w dotyku, są dobrze oczyszczone. Sama nazwa Anti-stress sprawia że myjąc włosy czuję się zrelaksowana .
Pojemność 270 ml 


Ten szampon przeznaczony jest tylko dla mężczyzn
Szampon z naturalnych składników i minerałów doskonale oczyszcza skórę głowy i łupież nie ma już żadnych szans. Warto wypróbować i przekonać się jakie efekty będą na twojej głowie
Mężczyźni czy jesteście gotowi na nowe wyzwanie?
Pojemność 250 ml

Kilka słów od producenta 

CZYSTA, DZIKA I TAJEMNICZA SYBERIA W TROSCE O TWOJĄ SKÓRĘ I WŁOSY

Specjalnie dla Ciebie twórcy marki zgłębiają tajemnicę odległej, potężnej, zimnej i unikatowej Syberii, żeby dostarczyć w kosmetykach to co dzika natura ma najlepszego dla zachowania młodości, piękna i dobrostanu.

Dlaczego kosmetyki z Syberii są tak wyjątkowe?

Większość roślin pozyskiwanych dla marki Natura Siberica nie występuje w żadnym innym rejonie świata, a pozostałe mają silniejsze działanie niż te pozyskiwane poza Syberią. Wszystko za sprawą ekstremalnie zimnego, surowego i czystego klimatu, który pobudza naturę do akumulacji ponadprzeciętnych ilości składników aktywnych. Dodatkowo, Natura Siberica dzięki współpracy z rdzenną ludnością Syberii, która w tradycyjny sposób zbiera lokalne rośliny, gwarantuje jakość składników pozyskiwanych z pełną dbałością o środowisko i etykę pracy.


Podoba mi się fakt, że marka Natura Siberica stawia na naturę i swoje produkty kosmetyczne tworzy z naturalnych składników. Marka może pochwalić się wieloma certyfikatami 


Certyfikowaneskarby SyberiiProdukty certyfikowane przez najbardziej prestiżowe organizacje



Wszystkie testowanie przeze mnie produkty możecie kupić w sklepie internetowym producenta. 


Szukajcie produktów tej marki w sklepach stacjonarnych, drogeriach i dyskontach lub zamawiajcie ze strony producenta wprost do swojego domu. Polecam wypróbować. 




 

Komentarze