Kosmetyki Oriflame zamówienie z e-sklepu



Hej wszystkim , wiem dawno mnie tu nie było :) już nadrabiam wszystkie zaległości . Wiecie jak to jest przed świętami ciągle coś :)

Na całe szczęście jesteśmy już po świętach. Przed świętami w tym roku nie miałam czasu biegać po sklepach i robić zakupu, a poza tym sytuacja z wirusem sprawiła że człowiek boi się dużych skupisk ludzi i dba o swoje bezpieczeństwo. Niestety w sklepach przed świętami były tłumy ludzi.




Ja w tym roku postanowiłam prezenty świąteczne zamówić w sklepie Oriflame online i muszę przyznać że to był bardzo dobry wybór. W domowym zaciszu, na spokojnie mogłam obejrzeć  ofertę kosmetyków i skorzystać z promocji.  Sklep Oriflame ma bardzo duży wybór kosmetyków zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Chcę Wam dziś przedstawić kilka kosmetyków które wybrałam z oferty sklepu przed świętami. 


Z oferty męskich dezodorantów wybrałam aż trzy klasyczne zapachy Excity, Eclat, Possess.
Z tych trzech dla mojego mężczyzny najlepiej przypadł do gustu czarny Eclat Homme. Ten właśnie zapach najbardziej współgra z jego zapachem skóry.
Męski dezodorant ma pojemność 150 ml
Zobaczcie pełna ofertę na stronie:



W ofercie dezodorantów znalazły się tez trzy propozycje dla kobiet Eclat , Giordani oraz mój ulubiony Possess.
Damskie dezodoranty są mniejszej pojemności niż męskie i mają 75 ml.
Zarówno perfumy jak i deodoranty bardzo długo utrzymują swój zapach na skórze. Są bardzo wydajne ja nie wyobrażam sobie bym mogła nie używać deodorantu. ?! 
Ochrona i jednocześnie komfort świeżości to jest to czego potrzebuję.


Wszystkie kosmetyki możecie znaleść na stronie internetowej sklepu Oriflame:


Chciała bym Wam jeszcze polecić krem do twarzy który idealnie sprawdza się w zimie. Ja stosuję go zimą bo doskonale chroni moją skórę twarzy i naturalne składniki sprawiają, że skóra jest otulona delikatna warstwą ochronną.


Z oferty sklepu wybrałam również dwa balsamy do ciała które mają taki zapach jak perfumy. Wystarczy odrobina balsamu by pięknie pachnieć :) wspaniałe dopełnienie dla perfum. Balsamy są bardzo intensywnie perfumowane. 



Moje zamówienie na prezenty dla rodziny i dla mnie oczywiście bo siebie należy też rozpieszczać. Zapraszam do zamówień i do skorzystania z oferty zakupu.

Polecam profil mojego konsultanta Łukasza Śmietany


 

Komentarze