Paragon rejestrujemy na stronie
Promocja dotyczy: kapsułek do prania marki E, żeli do prania marki E oraz płynów do płukania tkanin marki E
Kapsułki do prania:
1) E HDD Duo-Caps 10 prań – maksymalna kwota zwrotu 11,99 zł
2) E HDD Duo-Caps 30 prań – maksymalna kwota zwrotu 25,99 zł
3) E HDD Duo-Caps 40 prań – maksymalna kwota zwrotu 29,99 zł
Płyny do płukania tkanin:
1) 1,8l/2l - maksymalna kwota zwrotu 12,99 zł
2) 0,9l/1l - maksymalna kwota zwrotu 7,49 zł
3) 500ml - maksymalna kwota zwrotu 3,49 zł
Żele do prania:
1) 0,45l - maksymalna kwota zwrotu 5,99 zł
2) 1l - maksymalna kwota zwrotu 18,99 zł
3) 2l - maksymalna kwota zwrotu 25,99 zł
4) 3l - maksymalna kwota zwrotu 29,99 zł 5) 3,5l - maksymalna kwota zwrotu 29,99 zł
Zgłoszenie, które musi być dokonane na stronie internetowej promocji w terminie od godziny 00:00:00 dnia 15.10.2020 r. do godziny 23:59:59 dnia 31.12.2020 r. (przed wyczerpaniem puli zwrotów) pod rygorem odmowy zwrotu pieniędzy, musi zawierać łącznie następujące elementy i informacje (formularz zgłoszeniowy):
− imię i nazwisko uczestnika,
− adres korespondencyjny uczestnika,
− adres poczty elektronicznej uczestnika (tzw. e-mail),
− numer rachunku bankowego uczestnika prowadzonego przez bank z siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy,
− datę dokonania zakupu promocyjnego,
− numer dowodu zakupu promocyjnego (tzw. numer paragonu, znajdujący się najczęściej z prawej strony paragonu, na linii daty dokonania zakupu promocyjnego bądź numer innego dowodu zakupu, załącznik nr 2 do regulaminu zawiera wizualizację przykładowego paragonu fiskalnego, na której zaznaczono elipsą numer dowodu zakupu w rozumieniu regulaminu),
− wskazanie NIP-u sklepu promocyjnego
- rodzaj produktu promocyjnego zakupionego przez uczestnika, wskazanego jako ten za który ma być dokonany zwrot pieniędzy,
− kod EAN produktu promocyjnego (znajdujący się na opakowaniu produktu – ciąg cyfr przy kodzie kreskowym)
− cena zakupu produktu promocyjnego, wynikająca ze zgłaszanego dowodu zakupu produktu promocyjnego,
− dokończenie zdania: „Stwierdzam, że zakupiony przeze mnie produkt marki E nie satysfakcjonuje mnie, ponieważ …. ” (odpowiedź musi zawierać max. 300 znaków),
− załączenie skanu lub zdjęcia oryginału dowodu zakupu produktu promocyjnego dokonanego w czasie trwania promocji (paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) zawierający: datę zakupu, nazwę sklepu, cenę oraz nazwę produktu promocyjnego. Plik z załączonym dowodem zakupu nie może przekraczać wielkości 5 MB i powinien być wykonany w formacie jpg, png lub gif,
− załączenie zdjęcia opakowania użytego produktu promocyjnego (którego dotyczy zgłoszenie) wraz z widocznym kodem EAN. Plik z załączonym ww. zdjęciem nie może przekraczać wielkości 5 MB i powinien być wykonany w formacie jpg, png lub gif,
− akceptację regulaminu promocji, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym, o następującej treści:
Komentarze
Prześlij komentarz