Kremowa pianka do mycia twarzy Element

Witam Was serdecznie dziś chciała bym Wam przedstawić świetny kosmetyk który mam przyjemność testować dzięki marce Element Cosmetics. Delikatna kremowa pianka do mycia twarzy i oczu. Pianka doskonale oczyszcza i nawilża. Nowoczesna receptura zawiera Filtrat śluzu ślimaka + pantenol. 


Piankę stosujemy codziennie do oczyszczania skóry twarzy i oczu. Pianka jest delikatna nie podrażnia oczu, dodatkowo składniki Filtrat śluzu ślimaka pomaga walczyć z oznakami starzenia się skóry czyli z niechcianymi zmarszczkami , jednocześnie odżywiając skórę twarzy. 


Opakowanie 170 ml które starcza naprawdę na długo, wystarczy niewielka ilość pianki aby perfekcyjnie umyć twarz. Pianka jest bardzo wydajna. 


Mi bardzo podoba się efekt jaki mam na twarzy po użyciu pianki, skóra jest delikatna w dotyku jędrna i otoczona taką dodatkową ochroną. Np mydło strasznie wysusza skórę twarzy skóra jest napięta a w przypadku pianki  Element efekt jest zupełnie inny, pianka jest delikatna nawilża skórę twarzy  jednocześnie dobrze ją oczyszczając. Ja czuję że moja skóra nie tylko jest dobrze oczyszczona ale również ma dodatkową ochronę. 


W sklepie internetowym podczas pandemii kiedy nie mogliśmy spokojnie wyjść do sklepu kupiłam sobie parę kosmetyków marki Elfa Pharm podaje link do sklepu 


Wypróbowałam nowość ( Gift of Nature ) możecie o nich przeczytać na stronie Elfa Pharm podaję link 

Lubię testować nowe kosmetyki czasem są one dla nas idealne czasem nie. Pianka Gift of Nature jest świetna i do puki nie użyłam pianki z Filtratem ze śluzu ślimaka myślałam, że jest dla mnie idealna. Jednak Pianka z filtratem jest dla mojej skóry o niebo lepsza.
Moja skóra ją pokochała, bo jest dla niej idealna. 
Uwielbiam ją :)


Chciała bym Wam powiedzieć, że warto zaglądać na stronę Element Cosmetic na FB oraz na Instagram 

Teraz na FB oraz na instagram można wziąć udział w #WyzwanieElement 


Codziennie można wygrać nagrody w postaci kosmetyków. Wystarczy dołączyć do wyzwania na Endomondo
Akcja trwa do 20 sierpnia. 
Z każdego sprzedanego produktu marki Element Men 
1 zł przekazane zostaje na Bieg po Emocje.

"BIEG PO EMOCJE to charytatywna akcja, którą wspiera firma kosmetyczna Elfa Pharm Polska. Celem jest zebranie 40 tysięcy złotych przez polskiego biegacza Szymona Makucha. Szymon Makuch w ciągu 10 dni przebiegnie aż 780 kilometrów i to niemal przez całą Polskę, bo z Helu do Krakowa."


Ja dołączyłam do wyzwania i codziennie lubię  jeździć  na rowerze i zbierać kilometry . 
Warto jest pomagać i promować taką świetną akcję. 
Biorąc udział w akcji promuje wydarzenie i tak naprawdę pomagam sobie bo dzięki tej akcji mam motywację aby codziennie przebywać na świeżym powietrzu  i ćwiczyć wspierając swoje zdrowie.

Zapraszam wszystkich 


Komentarze

  1. Super jest ta pianka, wygrałam ją podczas akcji wyzwanie element :) jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo mi też pianka bardzo przypadła do gustu jest idealna do mojego typu skóry.
      Świetnie, że można wygrać tak wspaniałe kosmetyki wystarczy wziąć udział w #wyzwanieelement :)

      Usuń

Prześlij komentarz