Biovax Japońska wiśnia - mleko migdałowe

Jak ja uwielbiam nowości kosmetyczne mam nadzieję , że wy też?
Barbarka ciągle coś testuje ;)
Już od dwóch tygodni używam do mycia i pielęgnacji moich włosów nowości od L'biotica są to produkty BIOVAX do regeneracji włosów szampon micelarny i maska regenerująca o pięknej nucie zapachowej japoński kwiat wiśni i mleko migdałowe.
Jest to limitowana kolekcja. Warto wypróbować , zaraz Wam trochę opowiem o tych dwóch kosmetykach.


Szampon micelarny do włosów suchych i zniszczonych, szampon ma za zadanie oczyszczenie skóry głowy i włosów a także ma stymulować regenerację włosów zniszczonych. Pierwsze wrażenie? -  Zapach jest dość ładny, szampon jest dość gęsty i dobrze się pieni opakowanie 200 ml.
Producent obiecuje że szampon ma w swoim składzie aż 86 % składników pochodzenia naturalnego. 
Marka L'biotica stawia na jakość i ekologie.
0% silikonów
0% parabenów
0% parafiny
0% SLS/SLES 


Szampon micelarny stosujemy tak samo jak zwykły szampon. Ma on natomiast niezwykłą moc 
Jego zadania to:
- nawilżenie włosów
- nadanie włosom lśniącego połysku
- oczyszczenie włosów
- nadanie im miękkości w dotyku
- piękny zapach po umyciu włosów


Kolejny produkt to maska regenerująca o tej samej linii zapachowej. 
Maska ma lekko różowy kolor i zawiera mini czerwone granulki. 
Pojemność 250 ml 


Tak samo jak szampon- maska ma bardzo dużo składników pochodzenia naturalnego bo jest to aż 95% . Oczywiście tak jak inne produkty marki L'biotica maska nie zawiera parabenów i SLS 
Maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Jej zadania to 
- intensywne nawilżenie włosów 
- intensywna regeneracja
- odbudowanie struktury włosów
- odzyskanie połysku włosów i miękkości w dotyku
- piękny i długotrwały zapach włosów


Do maski dołączony jest termo czepek który wspomaga proces regeneracji i wzmacnia efekt działania na włosach maski. 


Chce Wam jeszcze opowiedzieć o dwóch podstawowych składnikach tej linii kosmetyków które nadają im ich właściwości.
Wiśnia japońska - sprawia , że włosy stają się miękkie i zregenerowane. Dużo zawartych w nich witamin znacząco poprawia kondycję włosów, włosy są gładsze w dotyku i mają więcej blasku.
Mleko migdałowe - ma za zadanie kompleksowa ochronę włosów, przed uszkodzeniami, zwiększa ich elastyczność.


Po wakacjach które spędziłam na słonecznej Grecji, moje włosy były w opłakanym stanie, promienie słońca, morska woda i woda z basenu zrobiły swoje. Już zaczęłam się zastanawiać nad ścięciem włosów na krótko. Szkoda mi się się zrobiło moich blond włosów :( 
I tu z pomocą przyszedł mi kobiecy portal 
Dzięki któremu mam możliwość testować te właśnie kosmetyki.
Jak na razie jestem bardzo zadowolona z kosmetyków, szczególnie maska skradła moje serce. Zresztą miałam przyjemność używać wiele masek marki L'biotica i większość z nich jest super i moge je polecić. 
Jeśli któraś z Was tak jak ja chce obciąć włosy bo nie daje se z nimi rady są zniszczone to polecam wypróbować kosmetyki regenerujące włosy L'biotica. 


Z każdym myciem moje włosy są w coraz lepszej formie, zauważam poprawę ich kondycji. Mam nadzieję że nie będę musiała ich obcinać i po zastosowaniu kosmetyków L'biotica obetnę tylko końcówki włosów a reszta pozostanie bez zmian. Stosuję kosmetyki dalej bo wiem, że regeneracja włosów to długi proces nie ma takich cudów natychmiastowych. 

Komentarze

  1. Ooooo jeszcze nie próbowałam. Moje włosy są już w lepszym stanie po częstym farbowaniu ale dalej to jeszcze nie jest ten efekt jaki chciałabym uzyskać. Muszę wypróbować te cuda, pewnie pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz