Lenor duet idealnej harmonii zapachu

Drodzy czytelnicy mojego bloga.

Dziś chciała bym się z Wami podzielić moim nowym testowanie tym razem jest to duet który warto wypróbować i powiem Wam, że spełnia on w 100% moje oczekiwania.
Lenor Spring Awakening o zapachu wiosennych kwiatów z nutami paczuli i białego cedru.
Ten niebieski Lenor Spring Awakening to mój ulubiony zapach. Uwielbiam ten moment kiedy wyciągam pranie z pralki i wszystko tak intensywnie pachnie, pranie jest miekkie w dotyku i pachnie przez długi czas. Lenor i jego wiosenne kwiaty tworzą niesamowity klimat w moim domu, ubrania które noszę są otulone tym zapachem. U mnie w domu wiosna trwa cały rok. Czasami jako przerywnik kupuje inny zapach płynu do płukania Lenor ale potem znowu musze kupić mój ulubiony niebieski :) 

Na filmie przedstawiam Wam perełki zapachowe które dla wzmocnienia intensywności zapachu używamy razem z płynem do płukania o tej samej lini zapachowej. Do bębna pralki jeszcze przed włożeniem prania sypiemy perełki ( ilość dowolna ) zależy jaką intensywność zapachu chcemy. 

                                   

Jako ciekawostkę powiem Wam, że będąc w sklepie możemy sprawdzić zapach perełek bez otwierania opakowania wystarczy jedynie przycisnąć pojemnik z perełkami a zapach sam sie wydostaje dzieki mikroskopijnym otworom na wieczku. Moi drodzy testerzy zachęcam do wypróbowania. 

Mam przyjemność testować duet zapachów dzięki stronie: 


Na stronie znajdziemy wiele porad, opisów i recenzji produktów. Możemy też się zarejestrować na stronę i korzystać z kuponów rabatowych oraz promocji typu cashback. Można też brać udział w konkursach i testowaniach różnych produktów. Oczywiście sami też możemy tworzyć tę stronę pisząc opinie o produktach których używaliśmy.
Zapisujcie się na stronę i korzystajcie ze świetnych porad i promocji. 




Komentarze