AVON - Anew Clinical Anti-wrinkle

Marka AVON jest z nami już od wielu lat , nie znam osoby która by nie znała tej marki .
Avon to wiele różnych kosmetyków , do makijażu , pielęgnacji skóry i twarzy , w ofercie można też znaleźć szeroka gamę zapachów . Jednym słowem w katalogu u swojej konsultantki znajdziecie wszystko . Wybór jest ogromny .
Ja najbardziej uwielbiam perfumy Avon za ich intensywność i długotrwały zapach . 
Ostatnio szukałam nowości do pielęgnacji twarzy i znalazłam w katalogu oto takie dwie nowości . 


ANEW CLINICAL anti - wrinkle to profesionalne kosmetyki przeciwzmarszczkowe . Opakowania prezentują się dość ładnie ,  niebieskie opakowania wyraźnie opisane przeznaczenie kosmetyków  , skład kosmetyków podany jest na opakowaniu papierowym . 


Pierwszym kosmetyk który wypróbowałam to SMOOTHING serum z 0.1% retinol . 
Serum jest w wygodnym opakowaniu z pompką , bardzo dobrze się aplikuje i jest  bardzo higieniczne. 
Kosmetyk ma 
- bardzo delikatny zapach 
- bardzo dobra konsystencja idealnie się rozprowadza na twarzy i szyi 
- nowoczesna receptura która zapewnia lepsze nawilżenie i redukcję zmarszczek 


Serum ANEW CLINICAL z Retinolem to idealna domowa kuracja przeciwzmarszczkowa . Wygładza zmarszczki a skóra twarzy staje się bardziej jędrna i miła w dotyku . 
Serum należy stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę . 
Uwaga niektóre osoby z bardziej wrażliwą skórą mogą odczuwać dyskomfort podczas stosowania , należy wtedy stosować kosmetyk rzadziej lub zmniejszyć ilość aplikowanego serum . 
Ja mam wrażliwą skórę i u mnie nie wystąpiły żadne niepowołane objawy . Serum bardzo dobrze się sprawdza na mojej skórze , i jestem zadowolona z efektu .


Opakowanie ma 30 ml , należy je zużyć w ciągu 12 miesięcy od pierwszej aplikacji . 
Polecam zamówić to serum u swojej konsultantki AVON i wypróbować 


Kolejnym kosmetykiem który przetestowałam z serii ANEW CLINICAL anti - wrinkle jest PLUMPING concentrate z 1,5 % kwasem hialuronowym .


Profesionalne serum przeciwzmarszczkowe z 1,5% kwasem hialuronowym . 
- kosmetyk ładnie pachnie
- ma opakowanie z pipetka dla dokładnego odmierzania serum ( wystarczy 1 kropla ) 
- dobrze się rozsmarowuje na skórze
- bardzo dobrze się wchłania ( nie pozostawia tłustej lepkiej warstwy )
- nowoczesna receptura z kwasem hialuronowym dla lepszego efektu na skórze 


Opakowanie 30 ml z pipetka dzięki któremu idealnie odmierzamy ilość aplikowanego serum wystarczy jedna kropla która delikatnie wmasowujemy w skórę twarzy . Kosmetyk należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia .


Używając to właśnie serum czuję się jak w domowym spa . Serum należy stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy . Codzienny zabieg jest bardzo przyjemny . Aplikacja serum to dodatkowy masaż dla skóry twarzy , który pobudza i sprawia że czujemy się piękniejsze .


Kosmetyki AVON bardzo przypadły mi do gustu , z nimi moja domowa codzienna pielęgnacja jest wyjątkowa a ja czuję się piękniejsza każdego dnia .

Jeśli zaciekawiły Was te właśnie produkty i chcecie o niech wiedzieć więcej to zapraszam na stronę 


Komentarze

  1. Wow chciałabym wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , kosmetyki możesz zamówić u swojej konsultantki AVON

      Usuń
    2. Zapraszam na grupę FB avon-swiat piękna dużo promocji

      Usuń

Prześlij komentarz