spróbuj za darmo nowość Majonez Pudliszki



Nowe testowanie za darmo zasady jak zawsze banalnie proste :)

 PROMOCJA TRWA OD 05.08.2019 DO 29.09.2019 ROKU

Suma wszystkich zwrotów gotówkowych przeznaczonych na Promocję jest ograniczona i wynosi 

                                                                     50 000 zł brutto 

- Kupujemy majonez Pudliszki w dowolnym sklepie


Promocja dotyczy wyłącznie następujących produktów:
a) MAJONEZ PUDLISZKI 240 ml;
b) MAJONEZ PUDLISZKI 480 ml;
kwota zwrotu wynosi nie większą niż 9,99 zł brutto

- Rejestrujemy paragon na stronie :


spróbuj majonez Pudliszki

- Podajemy swoje dane osobowe

a) imię i nazwisko,
b) adres poczty elektronicznej,
c) adres dostawy zakupionych produktów,
d) numer telefonu
e) przesyłamy skan paragonu
f) nr konta bankowego niezbędny do zwrotu
g) wyrażamy wszelkie niezbędne zgody



Moja opinia po przetestowaniu majonezu Pudliszki

Cóż mogę powiedzieć o tym właśnie majonezie ? Po degustacji stwierdzam że jestem nieco zawiedziona smakiem . Uwielbiam koncentrat pomidorowy Pudliszki i tego samego oczekiwałam od nowości Pudliszk . Niestety smak nie przypadł mi do gustu , powiem tak nie jest zły ale mam lepszy polskiej marki - Majonez Kielecki to mój nr 1 .
Majonez Pudliszki mogę kupić raz na jakiś czas jak akurat nie będzie w sklepie mojego Kieleckiego . 
Czegoś mi brakuje w smaku tego majonezu jak dla mnie jest za mało wyrazisty , w smaku przypomina mi trochę Hellmann's w konsystencji   też ( tylko majonez Pudliszki jest nieco lepszy ) . Do sałatek myślę że będzie ok ale na kanapki to nie dla mnie . 
Dzięki tej akcji Cashback mogłam wypróbować majonez za darmo poznać jego smak i sama się przekonać czy mi smakuje czy nie . . 
Warto wziąć udział w akcji bo każdy z nas ma inne preferencje smakowe .
 #cashback😄#barbarkatestuje  #Pudliszki













Komentarze