Gliss Kur BIO-TECH RESTORE

Dziś chciała bym Wam opowiedzieć parę słów o nowości w naszych sklepach która właśnie testuję produkty firmy która już od lat produkuje kosmetyki do włosów Schwarzkopf
- Gliss Kur BIO-TECH RESTORE
Absolutna nowość łącząca w sobie technologię i naturalne składniki
Seria BIO-TECH RESTORE to połączenie Fitokomórek macierzystych z wodą różaną .




W zestawie z tej serii znajdziecie :
- szampon do włosów
- maskę do włosów
- odżywkę
- odżywkę w sprayu 

Cała seria przeznaczona jest do włosów delikatnych podatnych na zniszczenia . Nowa formuła ma za zadanie stymulować mieszki włosowe do lepszego wzrostu aby włosy były zdrowsze i mniej podatne na zniszczenia . Połączenie technologi i natury to idealne rozwiązanie dla włosów które potrzebują wsparcia , szczególnie przy zabiegach fryzjerskich . Wiadomo częste farbowanie , prostowanie a nawet suszenie włosów suszarka powoduje że włosy się uszkadzają  często zaczynają wypadać , końcówki maja tendencję do rozdwajania się i dodatkowo włosy tracą swój blask staja się matowe bez blasku .
Nowa seria Gliss Kur BIO-TECH RESTORE  ma za zadanie w widoczny sposób pomóc naszym włosom .


Jako pierwszą przedstawiam maskę do włosów .
Opakowanie ma 300 ml  
Jest w słoiczku dzięki temu łatwo jest maskę nałożyć na włosy . 
Już po otwarciu maski czuć nieziemski zapach tysięcy róż ( po prostu rewelacja ) nawet po spłukaniu maski czuć jeszcze ten zapach róż . 
Ja osobiście nie lubię różanych zapachów ( szczególnie w perfumach ) bo są one dla mnie za mocne .
Tu w tej serii sprawdzają się idealnie i uwielbiam ten zapach .
Maska idealnie sprawdza się na moich suchych włosach . 
Można ją stosować jak zwykłą odżywkę lub jako maskę wystarczy potrzymać maskę na włosach 2-3 minuty potem spłukać . Najlepiej stosować razem z szamponem tej samej serii .


Kolejnym produktem jest szampon o takim samym jak wspomniana maska zapachu różanym . Szampon pachnie cudnie !!!!
Jeśli chodzi o kosmetyki Gliss Kur to co jakiś czas kupowałam nowości ale za każdym razem przekonywałam się że to nie są kosmetyki dla mnie , czemu zapytacie ? Poprzednie kosmetyki do włosów tej marki za bardzo obciążały moje włosy , włosy już na drugi dzień wyglądały jak by je trzeba było umyć ponownie ( wyglądały jak przetłuszczone ciężkie , oklapnięte ) . 
Ta seria Bio-Tech Restore to pierwsze kosmetyki tej marki które sprostały moich wymaganiom  .  Seria dla mnie jest genialna . 
Nie obciążają włosów , mają cudowny zapach i dobrze działają na moje włosy .
Szampon dobrze się pieni i jest bardzo wydajne .
Opakowanie 400 ml






Do szamponu polecam odżywkę która ma taki sam piękny zapach róż , dobrze współgra z szamponem uzupełniając go w 100 %  
Odżywka jest w opakowaniu 200 ml . Po użyciu szamponu nakładamy odżywkę po paru chwilach spłukujemy i gotowe . Włosy dzięki kompleksowej kuracji z serią BIO-TECH RESTORE są zdrowsze , lśniące , miękkie i są wzmocnione .
Odżywka ułatwia rozczesywanie włosów . Włosy się nie "puszą" , i nie ma efektu oklapniętych ciężkich włosów .


W tej serii dostępna jest tez odżywka w sprayu . 
Opakowanie 200 ml . 
Bardzo wydajne wystarczy na bardzo długo . Przed użyciem należy delikatnie wstrząsnąć i rozpylić niewielka ilość na włosy . Odżywkę można stosować na dwa sposoby na suche jak i na mokre włosy po użyciu szamponu , można ją stosować BEZ spłukiwania !!!  Odżywka działa w trybie natychmiastowym .
Sprawia że włosy mniej się łamią , są bardziej lśniące i wyglądają na zdrowsze .



Całą serię polecam szczególnie do suchych , delikatnych i podatnych na zniszczenia włosów . Są to pierwsze kosmetyki Gliss Kur które pokochały moje włosy .
Może to sprawiła nowoczesna formuła ?  Tego nie wiem ale ważne że seria dobrze działa na moje włosy nie ma efektu oklapniętych ciężkich włosów . Włosy są zdrowsze i pielęgnacja  kosmetykami z tej serii to dla mnie sama przyjemność .
POLECAM  

Chciała bym również powiedzieć że testowanie te mam dzięki stronie wizaz.pl
Strona dla kobiet które interesują się kosmetykami moda i życiem gwiazd :) 






Komentarze

  1. Ooooooooooo Ja ostatnio często farbowałam moje włosy bo schodziłam z ciemnego koloru na blond, muszę koniecznie przetestować te nowości. Może uratują moje zniszczone włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam warto wypróbować może akurat te kosmetyki będą idealne dla twoich włosów

      Usuń

Prześlij komentarz