Jakie produkty znajdziemy w sklepie ALDI ?

Kto z Was ma w swojej okolicy sklep ALDI ? Kto robi w tym sklepie zakupy ?
Zostałam ambasadorką sklepu ALDI . To właśnie testowanie mam ze strony Streetcom 
podaję link do rejestracji na stronie :
Na stronie jestem już parę lat i muszę powiedzieć że miałam z tej strony wiele ciekawych i interesujących kampanii .
Wypełniam dostępne ankiety , udostępniam posty ( wypełniałam ankiety i na pytanie jakie masz w okolicy sklepy zaznaczyłam że mam blisko ALDI ) W pierwszej chwili myślałam że ktoś się pomylił ze swoim wyborem . A jednak zostałam ambasadorka sklepu . Ucieszyła mnie bardzo zawartość mojej paczki ambasadorskiej bo dzięki niej ja i moi znajomi mamy przyjemność poznać świetne produkty które można kupić w sklepie ALDI .


Na zdjęciu przedstawiam Wam mój sklep który mam w centrum miasta Zabrze . Musze powiedzieć że do tej pory bardzo unikałam tego sklepu , byłam tam na zakupach parę razy . Jakoś nigdy nie mogłam tam znaleźć nic dla siebie . Nie znałam produktów z tego sklepu . Jedynym produktem który wiedziałam jak smakuje to była czekolada z okienkiem Orzechowa z mlecznej czekolady z całymi orzechami laskowymi . Uwielbiam ta czekoladę bo przypomina mi smaki mojego dzieciństwa .


Kiedy weszłam do sklepu jako ambasadorka która miała przyjemność poznać niektóre produkty ze sklepu , spojrzałam na ten sklep zupełnie inaczej . W sklepie panuje niebywały porządek , wszystko jest dokładnie poukładane na swoim miejscu . Są wyraźnie zaznaczone i opisane działy sklepu . Idąc alejkami sklepu nie mamy problemu ze znalezieniem potrzebnego nam produktu . Spotkałam się już z dużymi marketami gdzie panuje straszny bałagan bez żadnego składu i ładu są rozmieszczone rzeczy np lakier do paznokci koło ogórków korniszonów , niestety tak właśnie jest w pewnej sieci nie będę tu wymieniać nazwy sklepu !!!!

Krocząc alejkami sklepu widzimy harmonię która w nim panuje . Nawet jak ktoś jest w sklepie pierwszy raz to nie będzie miał problemu ze znalezieniem odpowiedniego produktu . W sklepie oprócz artykułów spożywczych możemy tez naleźć , ubrania , kwiaty a nawet małe AGD 


Produkty które miałam okazje poznać jako ambasadorka to kawa w ziarnach MORENO  , napój kakaowy SHOVIT , czekolada Orzechowa , wafle Holenderskie  i makaron jajeczny wstążka . Postaram się teraz jak najlepiej opisać Wam poszczególne produkty .


 Pierwsze co testowałam razem z moimi koleżankami z pracy to była kawa , wafle i czekolada z orzechami .  Kawa jest wyborna aromatyczna , doskonale palone ziarna nadają bardzo wyrazisty smak . Każdy łyk kawy to sama przyjemność . A świeżo mielona kawa ziarnista MORENA to prawdziwy rarytas, zapach unosi się w powietrzu zachęcając do wypicia kawy . Taka chwila z kawą rano to najlepszy początek każdego dnia nie tylko w pracy ale i w domu .
Kawa ziarnista MORENO Caffe CREMA jest do kupienia w sklepie ALDI w dużej kilogramowej paczce . To duża paczka i starczy na naprawdę dużą ilość kaw .
Kawę wyprodukowano w Niemczech .


Do kawy wiadomo zawsze dobrze mieć coś słodkiego tak na dobry humor :) . Do kawy dobre są wafle Holenderskie z nadzieniem o smaku karmelowym . 
Aby lepiej smakowały i karmel rozpływał się w ustach kładzie się je na kupek z gorącą kawą czy herbatą  dosłownie po paru chwilach można je jeść czując w ustach słodki intensywny smak karmelu.
Wafle maja dość specyficzny smak i zapewne nie wszystkim przypadną do gustu . Ja lubię karmelowe nadzienie ale jakoś wafle nie trafiły w moje kubki smakowe . Nie jestem do nich przekonana . Ale to jest indywidualna moja ocena . Nie mój smak i raczej ich nie kupię .


Są to Orginalne wafle produkowane w Holandii . Paczuszka 400 g a w niej jest  10 wafli . Wspierając polskie produkty myślę że my mamy o wiele lepsze w smaku wafle :) 


Kolejną słodkością do kawy MORENO jest czekolada Orzechowa która uwielbiam .
Opakowanie 100 g
masa kakaowa minimum 32%
Skład : cukier, orzechy laskowe 27 % , mleko 15,3 %, tłuszcz kakaowy , miazga kakaowa , maślanka w proszku , laktoza , emulgator : lecytyna ( soja) , wyciąg z wanilii 
wyprodukowana w Niemczech 

Mogła bym codziennie sama zjadać cała tabliczkę bo pozytywnie na mnie działa i poprawia mi humor . Nawet kiedy mam zły dzień wystarczy zjeść parę kawałów czekolady i już jest lepiej :) 
Ta właśnie czekolada to smak jaki pamiętam z dzieciństwa . Zawsze ta czekolada kojarzy mi się z dobrymi wspomnieniami , ze świętami i wspólnym dzieleniem się czekolada z rodzeństwem . To jest produkt który najbardziej lubię w sklepie ALDI , i najchętniej go kupuję . Czekolada z okienkiem przez które dokładnie widzisz jak dużo jest w niej orzechów . 
Dodam jeszcze że ta czekolada jest magiczna bo bardzo szybko znika :) 


Napój kakaowy Schovit to kolejny produkt który znajdziemy w sklepie . Pyszny smak kakao i jego słodycz sprawia że dzieci je uwielbiają . Sama zresztą też lubię wieczorem wypić szklaneczkę kakao . Kakao tak jak czekolada poprawia humor . 
Opakowanie 800 g . 
Skład już nie jest taki rewelacyjny zobaczcie sami i oceńcie .
W swoim składzie na pierwszym miejscu ma cukier , dekstroza , kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (20%) emulgator : lecytyny słonecznikowe , sól 

Napój kakaowy jest bardzo smaczny , dobrze się rozpuszcza w mleku ale czy jest zdrowy ???
Czasem lepiej zrobić normalne zwykłe kakao które jest o niebo zdrowsze naturalne i bez cukru !!!



Opakowanie jest dość duże więc starczy na wiele kakaowych koktajli . Napój SCHOVIT wyprodukowano w Niemczech 


I ostatni testowany przeze mnie produkt spożywczy ze sklepu ALDI to makaron wstążka jak pisze producent ręcznie wyrabiany z 5 jajek . No jakoś sobie nie mogę wyobrazić takiej ilości ręcznie wyrabianego makarony a WY ? 
Opakowanie makaronu ma 500 g 
Makaron ma bardzo dobry skład : mąka z pszenicy durum i jajka tylko dwa składniki . 
Makaron oczywiście jak większość produktów ze sklepu ALDI wyprodukowany jest w Niemczech .


 Zobaczcie jakie danie udało mi się wyczarować z tego makaronu . Makaron dobrze się gotuje tzn nie rozgotowuje się i nie skleja podczas gotowania . Wstążki są dość " sztywne " i łatwo można z makaronu uformować ciekawe kształty na talerzu . W smaku jest bardzo dobry idealnie nadaje się do dań na słono jak i na słodko .


Znalazłam w Sklepie ALDI ład i porządek oraz niemiecką jakość .  Poznałam dobrej jakości produkty , mam swoje ulubione produkty po które na pewno kupię w sklepie  ALDI .

produkty ze sklepu Aldi bułka Fitness i Antipasti Creme paprykowe. Zdrowy duet niam idealne na śniadanko :) 




Nie podoba mi się jedynie fakt że niewiele jest tam produktów Polskich producentów . Wybór sklepu to indywidualny wybór uzależniony od naszych potrzeb i preferencji .


Komentarze

  1. Jeśli ktoś zastanawia się, dlaczego warto wybrać ten konkretny serwis AGD, polecam odwiedzić https://serwisagd-technik.pl/firma/. Ich strona dostarcza pełnych informacji o działalności firmy, co świadczy o jej profesjonalizmie i zaangażowaniu w pomoc klientom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz