Perłowy blask TRESemme

11.07.19

Jest świetna akcja testowania Tresemme za darmo jeśli chcecie wypróbować produkty to zachęcam do wzięcia udziału .

Promocja trwa od 08.07 do 04.08.2019 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli zwrotów 
(10000 zgłoszeń).

1. Należy kupić jeden dowolnie wybrany kosmetyk Tresemme w sklepach sieci Rossmann 
2. Zarejestrować paragon na stronie 
- proszę podać wszystkie swoje dane rejestrując się na stronie  w tym nr konta bankowego na które ma być dokonany zwrot . Akceptacja regulaminu i wszystkie zgody są niezbędne do otrzymania zwrotu .
3. Pamiętajmy jedno gospodarstwo domowe jeden zwrot ( ten sam adres, konto bankowe ) !!!

Organizatorem testowania jest agencja reklamowa SMOLAR 



- produkty oraz ceny zwrotów dostępne są w regulaminie akcji !!!!!!!!!!!!!
Uwielbiam takie akcje Cash back więc skusiłam się na testowanie kolejnych produktów tej marki . Poniżej możecie przeczytać moje pierwsze wrażenia z testowania , jakie używałam już jakiś czas temu .
Moje opinia z testowania kosmetyków Tresemme zachęcam do lektury :)

Nowości w naszych sklepach pojawiają się dosłownie każdego dnia . Takie cudeńka do włosów mam do przetestowania . Marka TRESemme wprowadziła nowe kosmetyki do pielęgnacji włosów tym razem są to szampon i odżywka VIOLET Formula . To specjalne kosmetyki do włosów blond , rozjaśnianych o raz siwych , kosmetyki te zawierają ekstrakt z perły i fioletowy barwnik by zneutralizować żółty odcień .


Kosmetyki których jeszcze nie stosowałam , kupowałam czasem szampon do włosów blond , miałam tez płukankę która miała niwelować żółte odcienie na włosach ale jeszcze nie miałam odżywki do włosów blond . Ten właśnie kosmetyk najbardziej mnie zainteresował .


Po wypróbowaniu odżywki jestem nią oczarowana to jest kosmetyk którego mi brakowało , w mojej pielęgnacji włosów blond .


Kosmetyki TRESemme maja bardzo przyjemny zapach co również mnie zaskoczyło bo przeważnie kosmetyki do pielęgnacji włosów blond mają za zadanie działać a nie pachnieć ( z tym działaniem to też jest różnie ) . TRESemme nie dość że ładnie pachnie to jeszcze działa .


Zarówno szampon jak i odżywka maja pojemność 250 ml , na opakowaniu jest znaczek że trzeba je zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia . Myję włosy co dwa dni więc nie będzie problemów aby zmieścić się w tym przedziale czasu .  
Kosmetyki maja kolor fioletu , szampon jest mocno fioletowy natomiast odżywka ma blado fioletowy kolor .


 Kosmetyki stosujemy tak jak wszystkie inne szampony i odżywki . Podoba mi się to że marka TRESemme dba nie tylko o kolor włosów ale również nadaje włosom blasku i intensywnie regeneruje . Włosy rozjaśniane to najsłabszy rodzaj włosa i wymagają dużo pielęgnacji aby pięknie wyglądać .


Już od pierwszego użycia zauważyłam poprawę koloru moich włosów . Po kolejnym myciu było jeszcze lepiej i lepiej i lepiej . Widać poprawę koloru , włosy odzyskały swój blask wcześniej były bardziej matowe . Odżywka dodatkowo nadaje miękkości włosom , włosy są miłe w dotyku i dobrze się rozczesują .


TRESemme Violet Formula to kosmetyk który na pewno kupię ponownie bo moje włosy go pokochały .


Produkt poznałam dzięki stronie :



Komentarze

  1. Sporo już czytałam o produktach tej marki, ale jeszcze niczego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba koniecznie to zmienić i wypróbować Tresemme ma bardzo bogata ofertę produktów do włosów i na pewno znajdzie Pani coś dla siebie .

      Usuń

Prześlij komentarz