Mini biszkopciki Andante

Moi drodzy z przyjemnością ogłaszam że zostałam ambasadorką marki Andante . Zgłosiłam się do testowania i oto jest moje testowanie nowości mini biszkopciki Andante .


Mini biszkopciki idealnie nadają się do przygotowywania deserów , w szczególności w szklanych pucharkach , ( biszkopciki mają jedynie 1 cm średnicy )
ślicznie się prezentują i są genialne w smaku .
Produkt ten jest zrobiony tylko z 3 składników :
mąka 
jajka
cukier





Zobaczcie sami jaki zdrowy deserek udało mi się przygotować z użyciem mini biszkopcików . Tutaj deserek w wersji Fit  ; jogurt naturalny z nasionami chia do tego owoce sezonowe u mnie akurat truskawki całość uzupełniają mini biszkopciki Andante . 


Takie deserki są szybkie do przygotowania i bardzo efektownie wyglądają . Wystarczy tylko zaprosić koleżanki na kawę i jest o czym porozmawiać i czym się podzielić bo przecież , szczęście i dobry smak lepiej smakuje jak się nim dzielisz z innymi :)


Dla koleżanek które się nie odchudzają przygotowałam deserek Tiramisu . Genialnie smakuje a mini biszkopciki są idealnie bo dzięki nim całość pięknie się prezentuje .


Mini biszkopciki Andante można jeść na wiele sposobów moja córka chrupie je jako szybka przekąskę , ja zabieram je do pracy i dodaję do jogurtu jako drugie śniadanie a w domu wyczarowuję pyszne deserki :) 


Ma ktoś ochotę na taki deserek to zapraszam . 
Kawa , deser z biszkopcikami Andante zapewnia niezapomniana moc doznań smakowych .



Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie Andante 
Czas trwania Konkursu: od 20.05.2019 r. do 30.06.2019 r. do godz. 23:59.
a. I Edycja: 20.05.-26.05.2019, 
b. II Edycja: 27.05.-02.06.2019, 
c. III Edycja: 03.06.-09.06.2019, 
d. IV Edycja: 10.06.-16.06.2019, 
e. V Edycja: 17.06.-23.06.2019, 
f. VI Edycja: 24.06.-30.06.2019 

do wygrania jest aż 300 paczek po 50 szt tygodniowo 
podaję link do zgłoszenia się do testowania 


                                      https://andantemini.pl/


Paczuszka jaka otrzymałam jako ambasadorka mini biszkopcików Andante 


                            https://www.youtube.com/watch?v=s5pjo42Pwz8&feature=youtu.be


Komentarze