Mój ELEMENT pielęgnacji

Dziś chcę Wam przedstawić kolejną perełkę z nowość które testuję ❤ Uwielbiam takie nowości :) 



Jest to krem do twarzy marki Element @elementcosmeticspolska z odpowiednikiem jadu żmii  🐍 Jest to fenomenalny Polski Produkt @elfapharm . Ten krem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył nie spodziewałam się wiele a tu taka niespodzianka . Krem z odpowiednikiem jadu żmii radzi sobie doskonale ze zmarszczkami mimicznymi . Dodatkowo nawilża skórę , dodaje jej sprężystości dając poczucie że skóra jest  jędrna , dając efekt młodości .


Użyłam kiedyś kremu z jadem żmii innej marki i miałam problemy z twarzą bo mi skóra zdrętwiała jak po zastrzyku u dentysty bałam się więcej użyć tego produktu . Ten kremik działa łagodnie nie podrażnia wrażliwej skóry . Nie ma skutków ubocznych w postaci odrętwienia twarzy . Są tylko pozytywne aspekty działania tego kremu .


 Idealnie nadaje się pod makijaż . Ja nie lubię kremów na dzień których nie mogę łączyć z makijażem .  Dobrze nawilża skórę i zapewnia jej sprężystość warto krem stosować nie tylko na twarz ale też na szyję i dekolt .Krem ma za zadanie zapobiegać zmarszczkom mimicznym i niwelować te które są .


Nowoczesne opakowanie dobrze aplikuje krem , w opakowaniu jest 50 ml . Krem jest przeznaczony na dzień z tej serii jest też krem na noc . Dla lepszego efektu lepiej używać kremu na dzień i na noc z tej samej serii .

Kilka słów od producenta : ELFA Pharm Polska

Składnik aktywny
W serii kosmetyków _Element wykorzystano analog jadu żmii, czyli specjalnie przygotowywany w laboratorium składnik, przypominający działaniem ten występujący naturalnie. Odpręża skórę i ma zdolność redukowania zmarszczek poprzez zapobieganie nadmiernym skurczom mięśni twarzy.
Jad żmii świątynnej ma podobne działanie do botoksu, czyli wygładza skórę oraz rozluźnia mięśnie spięte w efekcie mimicznych ruchów.

                                   Bardzo podoba mi się nowe motto firmy które brzmi :
                                 Chcąc coś odkryć, nie trzeba wyruszać na drugi koniec świata ! 


Składniki:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Betaine, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dipeptyde Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Ceteareth-20, Isoamyl Cocoate, Octocrylene,Phospholipids, Butylene Glycol, Parfum, Sodium Polyacrylate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalane, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Phenoxyethanol


Jeśli ktoś chciał by zamówić taki właśnie krem lub inne produkty tej firmy zapraszam do E-sklepu :
                                                             sklep.elfa-pharm.pl


❤ polubiłam ten produkt i będę go kupować polecam .

 #kosmetyk #kosmetyki
#barbarkatestuje #testowanie#testerka #blogerka #blog#kremdotwarzy #krem#elementcosmetics #element #elfa#elfapoland #visplantis#visplantispolska

Komentarze