Hydra Genius od L'oreal Paris

Moi drodze jakiś czas temu rozpoczęłam moją przygodę nowością od #lorealparis
- Hydra Genius : woda aloesowa+kwas hialuronowy 
Kosmetyk ten przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej 
Aktywne składniki to :
- woda aloesowa to naturalny składnik bogaty w substancje odżywcze i minerały , esencja z aloesu znana jest ze swoich silnych właściwości nawilżających .
- kwas hialuronowy łączy cząsteczki wody , wspiera utrzymanie odpowiedniego nawilżenia w skórze 
te właśnie składniki sprawiają że jest to wyjątkowy produkt .



❤ Po paru dniach testów muszę przyznać że to kosmetyk z wyższej półki , nowoczesna formuła płynnej pielęgnacji sprawia że aplikacja jest bardzo wygodna , produkt dobrze się wchłania i nie pozostawia uczucia ciężkości na twarzy . Kremowo - żelowa formuła sprawia że skóra jest świeża i piękna.  


Delikatny płyn nawilża skórę twarzy zapewnia ukojenie dla skóry suchej i wrażliwej . Moja skóra na skłonności do podrażnień obawiałam że mogę mieć problemy jak powąchałam Hydra Genius ( bo produkt ten bardzo ładnie i intensywnie pachnie) i muszę powiedzieć że płynna formuła dobrze działa i nic mnie nie podrażnia . Zapach jest spektakularny jak najlepsze francuskie perfumy .
Stosowałam ten kosmetyk i po nim czuję że moja skóra jest mocno nawilżona przez cały dzień . 
Skóra jest delikatna w dotyku . 


Nowoczesny wygląd opakowania sprawia że jest to produkt bardzo ekskluzywny tak jak i jego zawartość . Wszystko razem ładnie się prezentuje .  Opakowanie ma 70 ml , jest to dość wydajny produkt . Już niewielka ilość ( zaledwie parę kropel wystarcza ) na jedna aplikację na twarz .  Wystarczy delikatnie wmasować lub wklepać w skórę twarzy i szyi . 



                                           Najlepiej stosować rano i wieczorem ❤❤😊

😊 #lorealparis #płynnaformuła #nowość #kosmetyk#kosmetyki #barbarkatestuje #codzistestujemy #kobietapl
#testowanie #testerka #blogerka 

Komentarze