Dziś przedstawiam antyperspirant Rexona

Witam Wszystkich którzy czytają mojego Bloga Barbarka Testuje , dziś specjalnie dla Was robię ten wpis . Musicie mi wybaczyć bo trochę czasu było tu "cicho " ale to wszystko przez to że miałam parę dni urlopu i postanowiłam odciąć się od świata i zachwycić się pięknem Mazurskiej przyrody . Wspaniałe powietrze i kontakt z przyrodą pozwoliły mi " naładować akumulatory " do dalszego działania .
Dziś chciała bym Wam przedstawić dwa produkty  które aktualnie testuję są to antyperspiranty marki Rexona .
Dodam jedynie że jest to rewelacyjna akcja marki Rexona Formuła na zwrot kasy :)

Promocja na testowanie trwa od 1.05 do 15.06 .2019 lub do wyczerpania puli 10000 zwrotów 

Dodatkowo można też wziąć udział w konkursie w którym główną nagrodą jest przejazd bolidem Formuły 1 ,  konkurs trwa w tym samem czasie co akcja testowania .
 Zasady testowania są bardzo proste :
1- kupujemy produkt Rexona w dowolnym sklepie
ważne jest aby w wykazie zakupionych produktów na dowodzie zakupu było słowo pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczył produktu promocyjnego Rexona .
2- rejestrujemy paragon na stronie : https://www.grajzrexona.pl/
podajemy wszystkie niezbędne dane do zwrotu w tym również nr konta bankowego na który ma być dokonany zwrot . ( proszę zachować orginał paragonu na wypadek wygranej w konkursie Formuła 1 )
3- otrzymujemy zwrot pieniędzy za kupiony produkt  w terminie nie później niż do dnia 15.07.2019


Sami możemy wybrać sobie produkt jaki chcemy testować , należy jedynie pamiętać że Jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres korespondencyjny uczestników promocji lub ten sam numer rachunku bankowego) mogą w ramach promocji otrzymać tylko i wyłącznie jeden zwrot pieniędzy.

Lista produktów promocyjnych wraz z maksymalną kwotą zwrotu:

1. Żele pod prysznic 250ml: 7.99 zł
2. Żele pod prysznic 400ml: 11.99 zł
3. Antyperspirant w sprayu 150ml: 10.49 zł
4. Antyperspirant w sprayu 200ml: 14.79 zł
5. Antyperspirant w sprayu 250ml: 20.79 zł
6. Antyperspirant w sztyfcie 50ml: 15.59 zł
7. Antyperspirant w sztyfcie 40ml: 12.89 zł
8. Antyperspirant w kulce 50ml: 14.79 zł
9. Rexona Maximum Protection, antyperspirant w kremie 45ml: 26.99 zł
10. Zestawy promocyjne - wielopaki, multipaki, zestawy produktów – np. „1+1”, „2+1”, etc: 14.99 zł

Korzystając z akcji wybrałam sobie zestaw Rexona ACTIVE Protection+ insible . Ochrona 48 godzin idealne do białych i czarnych ubrań. Lubie ten produkt bo zapewnia mi ochronę przed poceniem się , kto jeszcze nie próbował to polecam . W moim zestawie są dwa opakowania po 150 ml , jedne dla mnie a drugie będzie testowała moja córka . Wiadomo chodząc do szkoły też jesteśmy aktywni , i możemy się spocić ale nikt  nie chce czuć zapach potu . Dobrym rozwiązaniem jest dodatkowa ochrona w postaci antyperspirantu Rexona , takie małe opakowanie można zawsze zabrać ze sobą , do plecaka lub torby . Pamiętajmy  aby przed użyciem wstrząsnąć pojemnik .
Rexona zapewnia nam 100 % ochronę i uważam że jest idealna dla ludzi aktywnych .



Dodatkowo postanowiłam kupić sobie kolejny antyperspirant Rexona Bright Bouquet whit scent of strawberry & apricot 200ml . Nie używałam jeszcze tego produktu i musiałam go wypróbować . Teraz muszę przyznać że był to dobry zakup , antyperspirant ma bardzo przyjemny zapach , długo się utrzymuje dając poczucie świeżości . ( zapach jest rewelacyjny )
Kiedy idę na siłownie antyperspirant Rexona doskonale się sprawdza , nie muszę czuć skrepowania że się spocę że będę brzydko pachnieć . Rexona zapewnia mi ochronę nawet przy dużym wysiłku fizycznym . 


Dziś nie mogę wyobrazić sobie dnia bez ochrony z antyperspirantem Rexona , a Wy jakich antyperspirantów używacie ?


Komentarze