Postanowienie na 2019 rok z jogurtem Activia

Chcecie lepiej realizować swoje noworoczne postanowienia teraz to proste Activia stawia na zdrowie , kupując Activię wzięłam udział w akcji mój 2019 w której to postanawiam realizować swoje noworoczne postanowienia . Ja chcę w tym roku być bardziej aktywna i dbać o swoje ciało .





Na stronie jogurtu ACTIVIA codziennie można zamówić koszulkę z postanowieniem Noworocznym na 2019  . Akcja się już skończyła , mi udało się zdobyć koszulkę :)

Ja wybrałam dziś taka koszulkę bo postanowiłam w tym roku bardziej aktywnie spędzać czas , dużo spacerów z moim pieskiem KTO IDZIE ZE MNĄ ???



Bycie aktywny człowiekiem nie jest proste , w tym zabieganym świecie czasem trudno jest znaleźć chwile na sport dbanie siebie , zdrowe odżywianie .
Podjęłam wyzwane Activia #mój2019 . Postanowiłam w tym roku bardziej zadbać o swoje ciało , zdrowo się odżywiać i dbać o to bym miała więcej ruchu a nie tylko spędzać czas przed telewizorem .
Codzienna porcja zdrowia z jogurtem Activia który jest bardzo smaczny i dobroczynnie wpływa na moje ciało . Dodatkowo codzienna porcja ruchu na świeżym powietrzu . Codzienne spacery z moim pieskiem zapewniają mi dobrą kondycję i sprawiają że jestem w dobrej formie . Bez względu na pogodę parę razy dziennie spacerujemy . Piesek jest szczęśliwy i ja jestem zadowolona bo sprawiając radość mojemu pieskowi  jednocześnie dbam o własne zdrowie .






Komentarze