Nature Queen pianka oczyszczająca jest jak - dotyk chmury na policzku ,.,.,

Dziś chciała bym Wam przedstawić perełkę w śród sklepów z naturalnymi kosmetykami jest to sklep Nature Queen jak sama nazwa wskazuje jest to "Matka natura" , a raczej -  "królowa Natury" tak bym to powiedziała .
Produkty do pielęgnacji Nature Queen są stworzone ze specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych składników , najwyższej jakości . Są to produkty ekologiczne , nie zawierają parabenów oraz SLS . Jedynie same dobro z natury . Bo po co udoskonalać to co jest doskonałe i naturalne . Natura ma moc i wszystkie naturalne kosmetyki są genialne .


Nature Queen zachwyca nas kolejna świetną nowością kosmetyczna , tym razem jest to oczyszczająca pianka do mycia twarzy , która to właśnie dziś ma swoja premierę i od dziś można ja kupić w sklepie https://naturequeen.co/sklep/oczyszczajaca-pianka-do-mycia-twarzy/

Pierwsza aplikacja i użycie zaskakuje , od początku da się odczuć że to produkt wyjątkowy .
Delikatna pianka jest jak - kawałeczek chmury na policzku .


Pianka pięknie pachnie jej nuty zapachowe to jaśmin i wąkrotka azjatycka .
Sposób użycia jest bardzo prosty wystarczy wycisnąć odrobinę pianki na dłoń po czym delikatnie kolistymi ruchami wmasować piankę następnie spłukać twarz letnia wodą . Piankę zaleca się stosować rano i wieczorem .
Składniki aktywne pianki to : ekstrakt z ogórka , ekstrakt z chabra bławatka oraz kiełków pszenicy  odżywia , regeneruje, nawilża oraz działa przeciwzmarszczkowo .
Dodatek jaśminu i mydlnicy lekarskiej ma działanie antybakteryjne , zmiękcza i oczyszcza skórę .
Ekstrakt w wąkrotki azjatyckiej wzmacnia naczynia krwionośne , ujędrnia i łagodzi podrażnienia ..


Od razu po użyciu czułam że moja skóra jest bardziej oczyszczona to bardzo ważne szczególnie wieczorem kiedy po całym dniu oczyszczamy skórę twarzy . My kobiety dbające o siebie mamy często na twarzy makijaż przez cały dzień i trzeba bardzo dbać o to aby skóra została bardzo dokładnie oczyszczona  .
 Po użyciu pianki skóra twarzy była lekko napięta , nawilżona i miła w dotyku . Zachwycił mnie tez zapach produktu i już go uwielbiam bardzo mi się podoba .
Pianka przeznaczona jest do skóry normalnej jak i wrażliwej wymagającej szczególnej pielęgnacji .


 Opakowanie ma 175 ml jest dość spore ciekawa jestem na jak długo mi wystarczy przy minimalnym użyciu dwa razy dziennie .
Należy zużyć piankę w czasie 6 miesięcy od rozpoczęcia opakowania .

 Zachęcam wszystkich  do wybrania tego nowoczesnego produktu . Jeśli nie ma produktów w waszej ulubionej drogerii nic się nie martwcie bo w e- sklepie możecie wygodnie zamówić wszystkie produkty Nature Queen :) podaje link do sklepu ;
https://naturequeen.co/sklep/

                                                              ZAPRASZAM



Komentarze

  1. Pierwsze wrażenia po użyciu tej pianki bardzo pozytywne i mam nadzieję,że tak już zostanie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ta piankę używam codziennie i też jestem zadowolona :)

      Usuń

Prześlij komentarz