Kalendarz 8in1 ze smakołykami dla pieska

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia to czas radości i miłości a także czas dawania prezentów . 
W tym roku Mikołaj rozpieszcza nie tylko mnie ale też mojego pieska .
Zapewne każdy z nas miała kalendarz adwentowy dzieci z czekoladkami , Panie jak to teraz jest w modzie kalendarz z kosmetykami . Ja przedstawię Wam dziś kalendarz dla właścicieli piesków .


Kalendarz ze smakołykami dla psów , codziennie nowy smakołyk . Muszę przyznać że ten kalendarz sprawia wiele radości mojemu pieskowi bo on codziennie czeka kiedy w końcu mu dam jego smakołyk . Ale nie tylko piesek jest zadowolony ja też się ciesze z takiego kalendarza bo kocham mojego Riko i jak On jest szczęśliwy to ja też . 




O kalendarzu dowiedziałam się ze strony 8 in 1 na Facebook podaje link jak byście chcieli dowiedzieć się więcej o przysmakach dla piesków . 


W kalendarzu dla mojego pieska znajdują się różne przekąski a dokładnie mówiąc sześć przekąsek .
Mój piesek dzięki tym smakołykom  uczy się różnych sztuczek , podawać łapkę a także prosić na dwóch łapkach . Cieszę się bo dzięki takiej zdrowej motywacji mogę go tresować a On chętnie się uczy .

Małe przekąski dla pieska 8in1 Fillets pro active oraz przekaski 8in1 Fillets pro digest dla dobrej pracy brzuszka . 


Są tez przekąski 8in1 Fillets pro dental  z kurczaka wzbogacone mięta pieprzowa i pietruszka oraz przekąski 8in1 Fillets pro skin & coat z kurczaka z unikalnym koncentratem Nutri - Center 


Mojemu pieskowi bardzo posmakowały 8in1 Delights Chiken skręcane pałeczki z mięsem z kurczaka , w kalendarzu znajdziemy je w dwóch wersjach smakowych jedne są z formuła przeciw osadzaniu się kamienia na zębach 


Zobaczcie jakie cuda robi mój Riko aby mu dać smakołyk :) 



Komentarze

  1. Fajny kalendarz :) mój piesek dostaje przysmaki na co dzień takie ciasteczkowe mini kosteczki z Lidla, bardzo je lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kupuje mojemu maluszkowi różne inne przysmaki ale akurat te 8in1 to on uwielbia , wprost szaleje za nimi wystarczy tylko powiedzieć hasło smakołyk i zaraz leci do mnie siada i podaje łapkę :)

      Usuń

Prześlij komentarz