Dzień dobry z kremem BB Bourjois Healthy MIX

Chciała bym przedstawić nowy kosmetyk który u mnie zagościł jest nim krem BB marki Bourjois Healthy Mix

Opakowanie 30 ml należy je zużyć w ciągu 12 miesięcy chociaż ja myślę że zużyję je w ciągu miesiąca maksymalnie dwóch . Produkt bardzo mi się spodobał i używam go codziennie . Jest idealny na tą chłodną porę roku . 


 Rano kiedy zawsze się śpieszę krem BB jest dla mnie dużą wygoda i ułatwieniem porannej pielęgnacji . Nie muszę już stosować oddzielnie kremu i podkładu a następnie pudru ..
Teraz jeden produkt zapewnia mi to wszystko . Krem BB Bourjois jest dostępny w paru odcieniach ja mam nr 1 i nr 3 który jest bardzo ciemny . Kolorami można się bawić używać jednego odcieniu lub połączyć obydwa . Ja używam koloru nr 3 jako naturalne konturowanie mojej twarzy . Wpadłam na ten pomysł jak użyłam kremu parę razy i stwierdziłam że nr 3 jest dla mnie nieco za ciemny na wieczorne wyjścia jest ok ale stanowczo do pracy jest za ciemny ( szczególnie zimą kiedy nie mam opalenizny ) .




Lekki krem BB ma wiele zalet ;
- zawiera kompleks witamin A, E, C, B5
- doskonale nawilża skórę twarzy
- idealnie wyrównuje koloryt twarzy
- zapewnia dobry makijaż przez cały dzień
- dobrze się go aplikuje na twarzy
- krem BB sprawia że cera jest promienna i pełna blasku


 Samo opakowane kremu bardzo ładnie się prezentuje . Taki kosmetyk idealnie nadaje się na prezent dla siostry lub przyjaciółki . 



 Możecie porównać jaka jest różnica między kolorami nr 1 a nr 3 




Miałam przyjemność testować ten właśnie produkt dzięki stronie http://wizaz.pl
Na której można znaleźć ciekawe artykuły , ciekawostki oraz wszystkie najnowsze kosmetyki które pojawiają się w sklepach  .

Komentarze

  1. Oooooo zaciekawiłaś mnie a jeszcze go nie miałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz