Develey zbieraj punkty odbieraj nagrody

Nowe testowanie za darmo produktów Develey akcja trwa od 01.03. do 14.04 .19. lub do wyczerpania puli zwrotów 3500 sztuk

http://www.wyprobujdeveley.pl/

Zakup produktu promocyjnego i zgłoszenia do loterii od 01.06.2018 r. do 31.05.2019 r.

https://taksmakujewygrana.pl/


Dziś zapraszam Państwa do świata marki Develey . 

Strona   https://develey.pl na której znajdziecie :

> e-sklep ze świetnymi produktami Develey 
> dowiecie się o produktach i marce Develey 
> poznacie promocje i będziecie mieli możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród za zdobyte punkty 
> świat rozrywki w którym macie możliwość zdobywać wirtualne dukat odpowiadając na co tygodniowe zagadki filmowe i pytania ( dukaty wymieniacie na darmowa przesyłkę w e- sklepie )
Aby mieć darmową wysyłkę wystarczy 10 dukatów !!
> znajdziecie też na stronie wiedzę o produktach oraz świetne przepisy . 


Zacznijmy od e-sklepu https://develey.pl/sklep/
W sklepie internetowym kupić wszystkie produkty dostępne na naszym rynku  . Ja mam często problem z zakupem moich ulubionych produktów ( szczególnie sos kebab i ketchup Premium ) nie ma ich w moim sklepie osiedlowym a nawet w większym centrum handlowym ,wtedy właśnie korzystam ze sklepu internetowego , oczywiście zamawiając jeszcze dodatkowe produkty - zawsze na coś się jeszcze skuszę :)  


Dostawa jest szybka i w dogodny dla mnie sposób . Sama wybieram kuriera i termin dostawy , w łatwy sposób płacę za produkty i często korzystam z darmowej dostawy zbierając w świecie rozrywki https://develey.pl/swiat-rozrywki/ wirtualne dukaty które wymieniam na dostawę 10 dukatów to darmowa dostawa . 
Wszystkie produkty są perfekcyjnie zapakowane jeszcze nie zdarzyło mi się aby było coś uszkodzone 

 Pierwsza rejestracja na stronie :
Nagroda gwarantowana nóż marki Fiskars sprawdź szczegóły tej promocji 

Promocja trwa do 31 grudnia 2018 r. 


                                     

Zapraszam też do zaglądania na promocje https://develey.pl/promocje/
gdzie znajdziecie wspaniałą akcję " ostra promocja"  https://develey.pl/promocje/ostra-promocja/  kupujecie produkty oznaczone naklejką z punktem rejestrujecie kod z naklejki wgrywacie skan paragonu (  przyznaję ciężko jest w sklepach znaleźć oznaczone naklejką produkty ) udało mi się dzięki tej akcji zdobyć parę świetnych nagród .
Sami decydujemy jaką chcemy nagrodę wystarczy tylko mieć odpowiednią ilość punktów .
Ja ostatnio zamówiłam sobie patelnię marki Ambition 
Bardzo solidna i jestem z niej bardzo zadowolona 
Dostępne są rózne nagrody do wyboru takie jak np noże Fiskars inne akcesoria Fiskars , patelnie Ambition i inne akcesoria tej firmy . Katalog nagród się zmienia co chwila dochodzą nowe nagrody które możemy zdobyć za nazbierane punkty .



Mam już w ten sposób uzbieranych niezłą kolekcję noży Fiskars zobaczcie sami >>>>


Na tak smakuje wygrana za zgłoszenie paragonu i wzięcie udziału w loterii udało mi się wygrać bon na 50 zł do e-sklepu . Zachęcam wszystkich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w loterii .


Na stronie możemy też znaleźć wiedzę o produktach i świetne przepisy z wykorzystaniem produktów marki Develey oraz innych marek dostępnych w e-sklepie .

A tu na zdjęciu przedstawiam rewelacyjna zupa szczawiowa mniam po prostu pyszna :) 


Zachęcam jeśli lubicie produkty Develey do zarejestrowania się na stronę i korzystania ze wszystkich świetnych akcji ...

14.12.2018

Dziś otrzymałam kolejną nagrodę za zbieranie punktów tym razem jest to :
patelnia do naleśników 25 cm Ambition która sobie sama wybrałam
- ma powłokę non stick ( powłoka nieprzywierająca)
- nadaje się do wszystkich modeli kuchenek ( gazowych , elektrycznych , płyt halogenowych , płyt ceramicznych oraz co ważne również do płyt indukcyjnych )
 Przypominam że teraz Develey obniżył ilość punktów potrzebnych do odebrania nagrody tak więc jeszcze łatwiej można zamówić nagrodę bo wystarczy mniej punktów :)
Idealny prezent dla Pani Domu :)


Komentarze