Testuję Pastę Wawrzyniec



Skorzystałam z tej świetnej akcji testowania za darmo.  Ja wybrałam sobie pastę Wawrzyniec z ciecierzyca, pieprzem i czarnuszka po prostu pycha rewelacja uwielbiam ja !!!!! Powiem Wam że świetne są te akcje testowania bo dzięki nim można za darmo mieć produkt sprawdzić go i ocenić czy nam ten produkt odpowiada czy tez nie . 
Szczególnie kiedy mamy do czynienia z nowością której nigdy nie używaliśmy , nie próbowaliśmy testowanie jest świetnym rozwiązaniem . 
Pasty Wawrzyniec stworzone są z naturalnych składników by ukryć w małym słoiczku wszystko co najlepsze z natury .



                                                                 





Pastę Wawrzyniec można jeść na wiele sposobów jako danie wegańskie czy tez wegetariańskie , bezpośrednio gotową pastę możemy użyć do smarowania na kanapki lub do naleśników .



Można użyć pastę do przygotowania dań na ciepło dań z mięsem lub bez . A oto moje szybkie i bardzo proste danie z pasta warzywna Wawrzyniec :) 


Pasta Wawrzyniec , pierś z kurczaka pokrojona w kawałeczki tzw na jeden kęs .


Mięso mieszam z pasta i zostawiam na pół godzinki aby smaki mogły się wymieszać a wtedy mięsko będzie smakowało obłędnie nawet nie muszę już go niczym więcej przyprawiać .


Podsmażam na patelni na niewielkiej ilości oliwy aż mięsko będzie gotowe do zjedzenia . Danie podaję w zależności od nastroju  i na co mam akurat ochotę może to być ryż , kasza , kuskus lub makaron . Oczywiście do takiego dania zawsze mam dodatek w postaci sałatki z warzyw z odrobina oliwy i przyprawami .


                                                             Smacznego gotowania życzę .

Komentarze