Sunlight oddaje 20 zł za kupiony produkt


Tym razem zamiast tabletek postanowiłam wypróbować inne rzeczy takie jak środki do czyszczenia zmywarki oraz odświeżacze do zmywarki . Odświeżacze jak obiecuje producent mają nam starczyć na 60 zmywań , zobaczymy przetestujemy :)
Zwrot na konto już dostałam wiec mogę oświadczyć że agencja SMOLAR to solidna firma która organizuje akcje testowania cashback  mogę ją polecić przy następnych akcjach tego typu .






Z każdym razem wybieram sobie inny produkt taki którego do tej pory nie miałam . Wcześniej miałam możliwość przetestować środek do czyszczenia zmywarki . Środek ten jest łatwy w użyciu w 1 opakowaniu znajdują się 3 saszetki , ułatwiają wyczyszczenie zmywarki ze zbędnych osadów oraz odświeżają ją zapewniając piękny świeży zapach . Wystarczy nastawić zmywarkę - BEZ NACZYŃ na program do zmywania i gotowe . Wcześniej używałam do czyszczenia zmywarki produktów innej marki nieco droższych teraz widzę że nie ma sensu przepłacać bo efekt jest taki sam .Jak dla mnie jest to dobry produkt i mogę go polecić .


Odświeżacze marki Sunlight tez są świetne w bardzo niskiej cenie  w porównaniu do innych marek a zapach odświeżacza jest fenomenalny utrzymuje się do kilkunastu zmywań . Producent obiecuje że do 60 zmywań i owszem produkt niby jest w odświeżaczu ale już wcale go nie czuć i nie pachnie zresztą tak samo jak wiemy jest tez z odświeżaczami innych marek . 
Jedno co muszę przyznać że odświeżacz w połączeniu z tabletkami do zmywania Sunlight daje fenomenalny efekt . Ten cudowny zapach po otwarciu zmywarki , naczynia czyściutkie a zmywarka aż lśni i pachnie rewelacja , polecam wypróbować .



Komentarze

  1. Oczywiście samo korzystanie ze sprawdzonych detergentów jest ważne dla naszych zmywarek. Mi niestety moja w ostatnim czasie uległa awarii. Na całe szczęście jak się okazało to w serwisie AGD https://serwisagd-technik.pl/ poradzono sobie z jego naprawą bardzo sprawnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz