Stawiamy na kobiety


Testowanie podpasek Femina ze sklepu Biedronka
Wystarczy tylko się zgłosić podając swoje dane i zaprosić do testowania koleżankę - przyjaciółkę do wspólnego testowania . zgłoszenia są do 07.11.18 !!

Niestety pula 10 tyś zestawów z produktami została wyczerpana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kto się nie zgłosił niech żałuje ------
Taką oto paczuszkę dostałam do testowania dla siebie i mojej przyjaciółki ;


Zestaw zawiera 
2 opakowania podpasek Femina Camomile
2 śliczne etui na podpaskę 

Etui jest idealne aby ukryć w nim nasz co miesięczny niezbędnik każdej kobiety 

              

Stawiamy na kobiety Femina kampania promująca podpaski marki Femina dostępne w sklepach sieci Biedronka . 
Miło mi że mogłam zostać ambasadorką Femina i wypróbować produkt który jest niezbędny dla każdej kobiety . 
🌻podpaski mają powłoczkę soft touch są delikatne w dotyku 
🌻zawierają ekstrakt z rumianku 
🌻przewiewny materiał 
🌻skrzydełka gwarantujące ochronę bielizny 
🌻śliczne wzorki kwiatów na podpasce 
 Powiem z własnego doświadczenia że kiedyś kupowałam te podpaski ale potem ten produkt tak się popsuł że nawet nie miałam zamiaru go kupować miło mi że marka teraz poprawiła i udoskonaliła ten produkt . Podpaski przeznaczone są na mniej obfite miesiączki .. Można je kupić w sklepach sieci biedronka w bardzo atrakcyjnej cenie 3,95 zł czasem w promocji kupując 2 opakowania można je kupić jeszcze taniej 2,99 zł ale to już zależy od akcji promocyjnej w sklepie . Uważam że za tak niska cenę podpaski są dobre , jak dla mnie mogły by mieć nieco lepszy klej szczególnie na skrzydełkach podpaski .. 



Wzorki na podpasce są urocze delikatne kwiatki - to jest bardzo kobiece 



Intymność kobieca to podstawa ważne jest aby pielęgnacja i higiena w te kobiece dni była na 100 %



                                                    Idealne do każdej kobiecej torebki .


Podaję link do rejestracji :) 
koniecznie zapoznajcie się z regulaminem testowania za darmo !!!





Komentarze