Nowość Garnier Botanical Balm Aloe

Przedstawiam Wam moi drodzy nowy kosmetyk który zagościł w moim świecie pielęgnacji .
Jest to Innowacyjny kosmetyk od marki Garnier .. 3 in 1 Aloe Water Balm 



Kosmetyk ten może być używany jako ;
   - krem na dzień
- krem na noc
   - żelowa maska


Bardzo podoba mi się żelowa formuła kremu , co za tym idzie krem ten nie wygląda jak typowy krem do twarzy jakie znamy raczej jak żel do włosów :) 
Ta formuła wodnego żelu sprawia ze jest on bardzo lekki dla skóry , dobrze się go rozsmarowuje i w miarę dobrze się wchłania zostawiając wrażenie świeżości na twarzy .


Mój kolejny świetny kosmetyk który jak myślę zagości na dłużej w mojej pielęgnacji . 
Opakowanie jest dość duże jak na krem bo ma aż 150 ml ale spokojnie moi drodzy ma długi okres zużycia bo aż 12 miesięcy od daty otwarcia . 


Jak zapewnia producent formuła kremu zawiera aż 96 % składników pochodzenia naturalnego 
na 1 miejscu woda - aloes dopiero na 6 miejscu składu . 
Koniecznie zapoznajcie się ze składem produktu i przekonajcie się sami czy jest to produkt dla Was ??? I czy składniki są prawie w 100% naturalne . Jak dla mnie to trochę naciągane - 2 składnik produktu - glycerin z soji  ?? 
Na 4 miejscu alkohol denat z buraka cukrowego ?? 
Jeśli producent na prawdę tworzy ten krem z naturalnych składników to jest bardzo dobrze .. 
Pamiętajmy im krótszy skład tym lepiej wtedy mamy pewność że kosmetyk jest bardziej naturalny ..


Krem ten pojawił się za granica już na początku tego roku u nas z dużym opóźnieniem bo dopiero teraz ... Ale z miła chęcią go testuję i opisuje . 


Kremik ten dostałam z mojej ulubionej kobiecej strony internetowej Wizaż o której już wiele razy wam pisałam na moim blogu . Zachęcam do zaglądania na tę stronę znajdziecie tam wiele ciekawostek o gwiazdach ekranu , modzie i urodzie ( ciekawostki o kosmetykach dużo recenzji kosmetyków które są na naszym rynku dzięki czemu łatwiej będziecie mogli wybrać kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb ) .


Po paru dniach testowania kosmetyku mam parę spostrzeżeń którymi pragnę się z wami podzielić ; 
Moim zdanie kosmetyk nie sprawdza się ( bynajmniej u mnie tak jest ) jako krem pod makijaż 
natomiast jest idealny na noc , ja w szczególności upodobałam sobie stosowanie go jako maskę nawilżającą . W tej roli sprawdza się u mnie w 100 %  


Kosmetyk jak obiecuje producent ma zapewniać nam do 48 godzin nawilżenia ( u mnie o wiele krócej tak ok 12 godzin jest świetny efekt ) 
Produkt przeznaczony jest raczej do skóry normalnej i mieszanej ...

A Wy co sądzicie o tym kosmetyku miałyście już może używałyście ??


Komentarze