Testowanie produktów do zmywarki SUNLIGHT za darmo

Dziś od samego rana mam dla Was dobre wiadomości ... od wczoraj rozpoczęła się akcja testowania produktów marki Sunlight do zmywarki . Musimy kupić produkt za minimum 20 zł , jeśli kupimy produkt w wyższej cenie i tak otrzymamy jedynie zwrot 20 zł .....

Pamiętajmy że promocja trwa do wyczerpania puli zwrotów w tym przypadku jest to 4 tys zwrotów . Przed zakupem należy sprawdzić czy sa jeszcze zwroty !!!!!!!!!!!

Akcja promocyjna trwa od 24.09.18 do 30.09.18 

                                      

20.11.2018
Po wypróbowaniu produktów Sunlight expert muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona , urzekła mnie skuteczność działania oraz cudowny zapach produktów . Gdy używamy jednocześnie tabletek , nabłyszczacza oraz odświeżacza do zmywarki Sunlight to zapach po otwarciu zmywarki jest fenomenalny wszystko pachnie świeżością cytrusów . Uwielbiam ...
Naczynia są czyściutkie i pachną cudnie ...
Jak oceniam produkty na 5-
Będę je kupować i używać....


Ja skusiłam się jeszcze na kupienie nabłyszczacza 500ml i odświeżacza do zmywarki :)


Komentarze