Tabletki do zmywarki SOMAT GOLD

Moi drodzy witam was serdecznie i zapraszam do nowego testowania tym razem Somat GOLD .
Jest to akcja zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt Cashback ..

Takie testowanie to świetna okazja aby poznać nowy produkt za darmo . Dzięki takiej akcji możemy sami się przekonać czy dany produkt spełnia nasze wymagania , i będziemy wiedzieć czy kupić produkt w przyszłości robiąc kolejne zakupy ... :)

Promocja trwa od 17.09 18 do 28.10.18 ( lub do wyczerpania puli zwrotów 6000  ) 

Ja skusiłam się na te największe opakowanie 80 tabletek ... Zaraz nastawiam zmywarkę i zaczynam testowanie ...

 Póżniej opisze jak się spisały tabletki SOMAT GOLD :)





28.10.2018

Używam tabletek Somat Gold już od miesiąca i muszę przyznać ze tabletki dość dobrze radzą sobie z zabrudzeniami . Daję im ocenę mocna 4 +  !!!!! Tabletki dobrze się rozpuszczają nie pozostawiają smug na naczyniach ani na sztućcach . Talerze są błyszczące , a jeśli chodzi o mycie szklanek to tez jest super nie ma zarysowań i osadów które często inne tabletki zostawiają . Jestem z tabletek zadowolona . Musze tez powiedzieć o moim odkryciu Somat Gold żel który jest rewelacyjny i jest świetną alternatywą da tych co nie chcą używać tabletek ..
                         


Tabletki Somat można znaleźć w różnych opakowaniach ja często wybieram te największe opakowania bo się najbardziej opłaca i dodatkowo nie muszę co chwila latać do sklepu .
Ale jak wiadomo każdy kupuje to co lubi i ile chce :) .





Komentarze

  1. Na pewno korzystanie z dobrych środków czyszczących jest czymś istotnym i jak dla mnie także posiadanie właściwego sprzętu AGD jest ważne. Ja jestem bardzo zadowolona, że firma http://serwisagd.wroclaw.pl/oferta-montaz-agd pomogła mi w samym wyborze nowego sprzętu oraz pomogła w jego podłączeniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz