Dzbanek i filtry do wody AQUAPHOR

Witam dziś opowiem wam w paru słowach o Filtrach do wody Aquaphor ...

W moim domu używam już od dłuższego czasu filtrów do oczyszczania wody dzięki nim moja woda jest zdrowsza , dodatkowo wzbogacona w magnez ..
 Filtruję wodę nie tylko do picia ale również jak przygotowuje herbatę czy kawę a także używam takiej przefiltrowanej wody do gotowania potraf w szczególności zupy ...
Filtry są świetną alternatywą dla plastikowych butelek , nie musisz już kupować niepotrzebnie wody w butelkach teraz każdego dnia możesz cieszyć się nią w domu i w dodatku jesteś EKO


Ten oto dzbanek wraz z całym zestawem czyli filtrem do wody , herbatą Teekanne Zen Chai ( zielona herbata ) oraz książeczka z przepisami na domowe herbaty otrzymałam jako wygrana w konkursie na stronie Wizaż . Jak widać na tej stronie można nie tylko czytać recenzję kosmetyków dowiedzieć się co słychać u gwiazd z pierwszych stron gazet ale również testować kosmetyki i wygrywać konkursy !!
Na moim blogu znajdziecie wpis oraz link do strony Wizaż 


Jak tylko otrzymałam taki świetny prezent od razu przefiltrowałam wodę i zrobiłam sobie zieloną herbatkę Teekanne która była w zestawie .. 

Herbata smakowała wybornie ...

Użycie dzbanka jest bardzo proste wystarczy włożyć do niego filtr nalać wody aby się przefiltrowała i gotowe ..


Jeszcze  jedna ważna rzecz która bardzo mi się podoba w tym dzbanku to wskażnik zużycia filtra 


Jeśli wskazówka będzie na polu STOP należy wymienić filtr na nowy !!!

Potem można z niej wyczarować pyszną herbatkę , kawę czy nawet pic samą . Ja często przygotowuje sobie taka przefiltrowaną wodę dodając do niej parę plasterków cytryny i gałązkę mięty , szczególnie latem idealnie gasi pragnienie .. 
Jesienią i zimą polecam rozgrzewające pyszne herbatki 





Ja już od ponad 2 lat używam dzbanków filtrujących z wkładami magnezowymi . Do tej pory używałam filtrów innej reklamowanej marki ..Dobrze się składa bo poprzedni dzbanek juz swoje wysłużył i teraz po prostu wymienię go na nowy ..  Zobaczymy jak sprawdzi się ten dzbanek z filtrami Aquaphor . Jedynie co muszę przyznać że mnie niepokoi to pokrywka dzbanka która jest zrobiona z bardzo cienkiego plastiku i martwię się że może zbyt długo nie wytrzymać ... Zobaczymy ile wytrzyma  . Jedno wiem mimo iż kupuję filtry to i tak oszczędzam bo na wodę w plastikowych butelkach wydawałam miesięcznie dość dużo pieniędzy .

 A Wy używacie filtrów do wody ???? Jak tak to napiszcie w komentarzu jakich ???






 Dodam jeszcze kilka słów od producenta o działaniu i zaletach z użytkowania filtrów

                                                   Czym wyróżnia się to urządzenie?

  • Aquaphor Jasper jest designerski - występuje w 3 modnych kolorach - białym, wiśniowym i limonkowym
  • ma ergonomiczny kształt, więc nie zajmie dużo miejsca w kuchni
  • posiada licznik zużycia wkładu filtrującego, dzięki czemu ty nie musisz martwić się, że zapomnisz go wymienić
  • w zestawie znajdziesz wydajny wkład Maxfor Mg2+ który pozwala zachować odpowiednią zawartość magnezu w wysoce oczyszczonej wodzie
  • zapewnia czterostopniową filtrację wody
  • zapobiega osadzaniu się kamienia i zmiękcza wodę
  • usuwa żelazo i aktywny chlor, metale ciężkie, pestycydy oraz produkty ropopochodne
  • niweluje nieprzyjemny smak i zapach
  • oczyszcza wodę z rdzy i innych zanieczyszczeń mechanicznych
  • do dzbanka dołączona jest książka z przepisami na jesienne napary oraz herbata Teekanne Zen Chai
  • możesz go kupić np w  Biedronce w specjalnej, niskiej cenie



                                                           Pora na pyszną herbatkę .

Komentarze

  1. Kupiłem filtr do wody z www.filtry.pomorze.pl" - jestem bardzo zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma swojego ulubieńca ważne aby żyć zdrowo a jak wiadomo dobra woda to podstawa zdrowego żywienia :)

      Usuń
  2. Profesjonalne dystrybutory wody? Serdecznie polecam kuna system.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieszkaniu nie mam na taki dystrybutor miejsca , :::::

      Usuń
  3. Od lat piję wodę z kranu, a wszystko, dzięki solidnemu filtrowi z www.filtry.pomorze.pl! Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo wygodnym rozwiązaniem są filtry do wody pod zlew. Duży wybór takich produktów dostępny jest w sklepie https://oxyshop.pl/filtry-do-wody-pod-zlew/.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz