Przetestuj kosmetyk Dove i poczuj prawdziwą różnicę !!!!!!

Kochani przepraszam że dopiero teraz dodaje ten wpis .

 Zapraszam do akcji
Przetestuj wybrany kosmetyk Dove i poczuj prawdziwą różnicę




Akcja trwa od 01.08 18 do 31.08.18

 Zostało parę dni ale spokojnie dzwoniłam została jeszcze pula zwrotów do rozdania bo to aż 10 tyś 
Zawsze przed zakupem możecie zadzwonić i się upewnić ( nr telefony podany jest na stronie ) . Wszystkie informacje znajdziecie na stronie 

Podaje link do strony    https://www.testujdove.pl/

Zasady są proste :
- kupujemy w dowolnym sklepie wybrany kosmetyk Dove
- rejestrujemy paragon na stronie ( link podany wyżej )
- podajemy koniecznie dokładne dane do zwrotu czyli ; Imię,  Nazwisko , Adres , nr konta bankowego
-  wszystkie dane z paragonu data zakupy , cena produktu , nr paragonu i nip sklepu

Koniecznie zapoznajcie się z regulaminem akcji

https://www.testujdove.pl/regulamin.pdf?wlFNG1v5y9K5

W regulaminie podane są kwoty do jakich jest zwrot na poszczególne produkty .
Pamiętajmy jedno gospodarstwo domowe jeden zwrot

Ja tym razem wybrałam cudowny krem do ciała kokos , rewelacja jeszcze nigdy go nie używałam a ta akcja sprawiła że postanowiłam go wypróbować . 
Krem jest cudowny , delikatny dobrze się rozsmarowuje i dobrze wchłania . Doskonale nawilża i pielęgnuje skórę i do tego obłędnie pachnie ( uwielbiam ten zapach ) .

 Polecam



 Dla mężczyzn tez coś ciekawego do testowania sie znajdzie , rewelacyjne żele pod prysznic z serii DOVE MEN + CARE 

Komentarze