Perełki zapachowe Lenor Unstoppables czy są warte swojej ceny ???

Lenor Unstoppables na polskim rynku pojawiły się już w 2016 roku . Od tego czasu wielu z nas miało już przyjemność zetknąć się z perełkami zapachowymi Lenor Unstoppables , kupiło je zapewne z ciekawości i chęci poznania nowego produktu . Jednak jeszcze dla wielu produkt ten jest zupełnie nieznany .
Ja jestem jedną z tych osób dla których to jest pierwsze spotkanie z perełkami zapachowymi . Przyznaję często widziałam reklamę tych właśnie perełek w TV lub w necie . Co sprawiło że do tej pory ich nie kupiłam ???? Cena .... według producenta rekomendowana cena detaliczna to 25,99 zł za opakowanie 275 g .

Perełki zapachowe Lenor otrzymałam do testowania ze strony TRND

W moim zestawie ambasadora znalazło się pełnowymiarowe (275 g ) opakowanie produkty dla mnie i 20 próbek dla moich znajomych oraz ulotki informacyjne aby dać je wraz z próbką produktu .



 Próbki rozdałam znajomym pytając ich jednocześnie czy mieli już kontakt z produktem czy może go używali i jakie są ich opinie . Poprosiłam o wypróbowanie i podzielenie się ze mną spostrzeżeniami .



Sama też z wielkim zapałem zabrałam się za testowanie , byłam bardzo ciekawa działania perełek Lenor Unstoppables .

Dodam tylko że perełki zapachowe Lenor Unstoppables dostępne sę w na naszym rynku w 4 wariantach 
Na załączonym obrazku brakuje jeszcze jednego wariantu który od niedana jest na naszym rynku

Dreams - połączenie kwiatu jaśminu i wanilii 
Fresh - połączenie minerałów i lilii wodnej nadaje perłom morskiego charakteru 
Bliss - egzotyczna mieszanka czerwonych jagód , wiśni , białego kwiatu jaśminu z nuta brzoskwini 
Lavish - czerwona róża z nuta brzoskwini 

 Perełki nadają się do każdego rodzaju prania kolory , czarne jak i białe ubrania . Idealne do pościeli , ręczników oraz do odzieży sportowej abyśmy w każdej sytuacji czuli komfort :)


Cóż kochani trudno jest ocenić zapach , musimy ustalić kryteria :

1. Intensywność zapachu
2. Trwałość (jak długo zapachu utrzymuje się na upranych ubraniach )
3. Wydajność produktu
4. Cena

Pierwsze wrażenie rewelacja , cudowny zapach który czujemy nawet bez otwierania pojemnika wystarczy jedynie ścisnąć na środku opakowanie a zapach przedostaje się przez małe otwory znajdujące się w górnej części nakrętki .


Zarówno przed praniem jak i po zapach perełek Lenor przypadł mi do gustu bardzo intensywny wariant zapachowy " Fresh " kojarzy mi się z nadmorska bryzą , taki świeży i przyjemny .




Pranie z perełkami jest proste sypiemy je bezpośrednio do bębna pralki zanim włożymy do niego pranie , zalecane jest ok 1 nakrętki ale tak właściwie wszystko zależy od nas sypiemy tyle ile chcemy nawet do 3 nakrętek , dzięki czemu sami dostosowujemy intensywność zapachu . Następnie wystarczy tylko dodać detergentu jaki zwykle używamy do prania naszych ubrań proszku , kapsułek lub żelu do prania oraz płynu do płukania tkanin .



                                         
Przyznaję szczerze przetestowałam moje pranie w pierwszym wariancie dodałam wszystko tak jak zawsze robiąc zwykłe pranie czyli żel , płyn do płukania i oczywiście perełki zapachowe Lenor Unstoppables . Efekt był świetny pranie czyste , mięciutkie i pachnące wprost nieziemsko . 

W drugim wariancie prania pomyślałam po co dodawać płyn do płukania jak pranie tak ładnie pachnie jak się używa perełek zapachowych ??? Widziałam w opisie że producent zaleca dodanie płynu do płukania tej samej marki Lenor najlepiej dobrać tez nutę zapachową  perełek i płynu dla lepszego efektu . ... Tym praniem się zawiodłam same perełki owszem nadały pięknego zapachu ale nic ponad to , pranie było sztywne i szorstkie w dotyku Nie polecam tak robić 

Ostatnie moje kryterium to cena . Jak wspominałam wcześniej jest to ok 26 zł ( niedawno widziała w jednej ze znanych drogerii produkt w promocyjnej cenie 19,99 ) jak dla mnie to spora różnica i niezła oszczędność . 

 Cena jak dla mnie jest zbyt wysoka przeciętnie z opakowania sypiąc pół nakrętki wyjdzie ok 18 prań czyli 1,44 za jedno pranie do tego należy doliczyć płyn do płukania tkanin i oczywiście detergent do prania ( proszek ,kapsułki lub żel ) . Zatem pranie z perłami będzie drogie . 
Jeśli kupimy produkt w promocyjnej cenie 19.99 to wyjdzie za jedno pranie ok 1,10 za same tylko perełki . Jeśli nasypiemy do prania np 3 nakrętki to pranie będzie pachniało i to bardzo ale w naszym portfelu będą przeciągi ( hi hi ) .

Wielu z moich znajomych powiedziało to samo kupiło produkt raz z ciekawości ale wiecej go nie kupiło bo jest to dla nich nie opłacalne , sam płyn do płukania tkanin Lenor pięknie pachnie i pranie dość długo utrzymuje zapach  . 

 Podsumowując :
1. zapach piękny i mi się podoba za to daje plusa 
2. trwałość jest ok ale te 12 tygodni to chyba w wariancie z 3 nakrętkami perełek do jednego prania 
3. produkt mało wydajny bo z 1 opakowania ok 18 ( sypiąc po pół nakrętki ) lub mniej prań ( jak sypiemy nakrętkę perełek to ok 9-10 prań )
4 . cena jak dla mnie jest za wysoka i skuszę się na produkt jedynie jak będzie w promocji 



Mam jeszcze jedno spostrzeżenie o produkcie , produkt będzie idealny np kiedy wymieniamy garderobę pierzemy kurtki i cieplejsze ubrania i odwieszamy do szafy aby czekały aż przyjdą znowu chłodne dni . W takiej sytuacji myślę że produkt spełni się idealnie i wtedy warto do prania wsypać więcej perełek aby pranie kiedy wyciągniemy je ponownie dalej pięknie pachniało . 

Komentarze