ReXona - Nasi graja - pieniądze wracają !!!!

Kupiłam sobie takie oto perełki do wypróbowania , anty-perspirant Rexona w dwóch wersjach . Jestem zadowolona z zakupów . Anty- perspirant naprawdę działa daje uczucie świeżości i zapewnia całkowitą ochronę na parę godzin . Używam tego anty - perspirantu nie tyko podczas wysiłku fizycznego ale każdego dnia . Idąc do pracy chcę czuć się penie .


Rexona zapewnia mi 100 % ochronę . Jestem z tego produktu zadowolona i mogę go polecić .



Ja korzystając z akcji kupiłam dla mojego mężczyzny 2 zestawy z żelami pod prysznic Rexona MEN Quantum 2 in 1 . Świetny zestaw bardzo wydajny . Zapach przypadł nam do gustu , niestety jest on dość krótkotrwały . Ogólnie powiem że kosmetyk się sprawdza , nadaję się do codziennej pielęgnacji 



Dla mojego mężczyzny ważne jest aby kosmetyk był wielo - funkcyjny do mycia ciała i włosów . I tu kosmetyk sprawdził się i sprostał wymaganiom . Można nim myc całe ciało i włosy :) 
Zapewnia odświeżenie , dobrze oczyszcza skórę i doskonale pielęgnuje ciało .


Żele są dostępne w wersji dla mężczyzn i kobiet . Każde z nas ma inne potrzeby , kosmetyki dla kobiet i mężczyzn różnią się . Ważne abyśmy wybierając kosmetyk byli zadowoleni z jego używania :) :) :) 

                                                        



Komentarze