Nowość Wafle Kupiec Super Slim

Dziś kilka słów o nowościach które pojawiły się w naszych sklepach .


Wafle Kupiec w nowej odsłonie Super Slim , wafle pakowane w malutkich paczuszkach , bardzo poręcznych można zabrać je ze sobą wszędzie zmieszczą się niemal do każdej torebki czy plecaka .. W każdej paczuszce znajdziecie 5 wafli super cienkich idealnych do pochrupania , opakowanie do zjedzenia "na raz ". Zrobiłam zdjęcie aby Wam pokazać jaka jest różnica między normalnymi waflami a tymi Super Slim

Takie małe paczuszki to świetny pomysł !!! Ja zabieram je ze sobą wszędzie !!! Jestem osoba bardzo aktywna lubię przejażdżki rowerowe , zwiedzanie , spacery po lesie  w takich chwilach wafle Kupiec zawsze mi towarzyszą i sięgam po nie kiedy tylko mam ochotę na zdrową przekąskę. 



                                           
                                        




Wafle Kupiec są mega zdrowe bo w swoim składzie maja jedynie naturalne składniki wafle ryżowe zawierają  ryż brązowy i naturalne dodatki smakowe takie jak np czarnuszka , komosa ryżowa , kasza gryczana biała itd . Wafle kukurydziane natomiast maja w swoim składzie kukurydze pełnoziarnista i w zależności od wybranego smaku np sól morską .


Na spotkanie przy kawie lub herbacie podaje wale Kupiec ryżowe oblane  pyszna belgijska czekoladą , mleczna albo deserową , uwielbiam taka zdrową słodką przekąskę :) Moje ulubione , nie ma lepszych wafli z czekoladą :) :)



 Naturalne Wafle używam bardzo często do robienia pysznych kanapeczek i używam ich zamiast chleba , dla dzieci robię wesołe - kolorowe kanapeczki .. Kanapki szybko znikają w magiczny sposób , tylko mamy potrafią takie robić :) ..

                                  


 Wszystkie produkty dostępne są już w sklepach !!!!

Możecie też je kupić w sklepie internetowym . Zamawiacie wszystkie produkty jakie chcecie i paczuszka z waszymi ulubionymi produktami w szybki i łatwy sposób pojawi się w waszym domu podaje link do strony :
https://kupiec.pl/


Dużo informacji na temat różnych produktów i nowości Kupiec możecie też zobaczyć  na Facebook
https://www.facebook.com/Kupiecpl/


#barbarkatestuje  #zdrowaradosczycia  #zdrowaprzekąska #zmocąsmacznejprzekąski  #kupiec

 
Mój kawałek nieba :)

Komentarze