Nawilżający balsam CeraVe

Tym razem Nowość dostępna do kupienia w  aptekach 
Nawilżający Balsam CeraVe Moisturizing Cream 340 g . 

Testuje ten balsam dzięki mojej ulubionej stronie kobiecej ;
http://wizaz.pl/





Balsam przeznaczony jest do skóry suchej i bardzo suchej . Balsam nawilża i wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała .


Od producenta : 
 CeraVe to balsam o nawilżającym działaniu opracowany z myślą o skórze suchej i bardzo suchej. Jego bogata formuła to wynik współpracy z dermatologami. Hypoalergiczny, bezzapachowy balsam zawiera 3 kluczowe ceramidy oraz kwas hialuronowy, by intensywnie nawilżać skórę oraz wspierać odbudowę jej bariery ochronnej. Produkt niekomedogenny, odpowiedni w pielęgnacji skóry dorosłych i dzieci.

Balsam nawilżający CeraVe Moisturizing Cream jest dostępny w 2 formatach: 177 ml i w formacie rodzinnym 340 ml.



Więcęj informacji znajdziecie na stronie 







Balsam jest bezzapachowy ( jak dla mnie to ma typowy apteczny zapach tak jak inne tego typu balsamy ) , kolor ma biały , konsystencja dość tłusta ale bardzo dobrze się wchłania .
Skóra dzięki niemu jest dobrze nawilżona i czuję się komfortowo . Jak dla mnie jest to dobry produkt . Po paru dniach stosowania czuję że skóra jest gładka i delikatna otoczona jakby bariera ochronną .. Produkt spełnia moje oczekiwania . Opakowanie dość duże i starczy na dość dużą ilość aplikacji . Ja stosuję balsam dwa razy dziennie  i dla mnie to starczy na ok dwóch tygodni .

Jest jednak pewien minus cena która w aptekach wacha się  miedzy 40  -  51 zł za opakowanie 340 g .

 Jeśli ktoś nie zwraca uwagi na ceny to jest ok bo przecież są i droższe kosmetyki ;) w aptekach . 

 Ja w preferuję Polskie produkty takiej samej jakości z takim samym składem w dużo tańszej cenie . Wiadomo zależy kto co woli . Nasze ciało nasze wybory , to my najlepiej wiemy co nam pasuje . 

Ogólnie produkt ma ode mnie dużego plusa i oceniam go na dobry produkt .



Komentarze