Żel do prania SURF Tropical Lily & ylang ylang

Witam dziś przedstawię wam nowość marki SURF !!! Żel piorący do kolorowych ubrań o cudownym zapachu Tropical Lily & ylang ylang   ...
Produkt ten otrzymałam ze strony http://polki.pl/ .. Jest to bardzo fajna strona dla kobiet takich jak ja .
Nowa generacja !!!!

Żel Surf  do prania kolorowych ubrań :
- żel jest bardziej skoncentrowany
- czyste pranie
- bardziej intensywny zapach
- wygodna , mniejsza butelka
- mniejsze dozowanie to większa troska o środowisko


Już po otwarciu butelki z żelem czuć cudowny aromat Tropikalnych kwiatów , żel ma śliczny różowy kolor i dobrą konsystencję .
Żel jest łatwy w użyciu wystarczy tylko odpowiednią ilość wlać do dozownika pralki i gotowe . Dzięki skoncentrowanej formule już niewielka ilość żelu zapewnia nam czyste i pachnące pranie . Jak zapewnia producent możemy prać ubrania już nawet w 30 stopniach . 


Po upraniu moje kolorowe pranie jest czyściutkie i muszę przyznać że fenomenalnie pachnie , czuje się jak w dżungli pełnej egzotycznych kwiatów ... 
Piorąc w żelu Surf o zapachu Tropical Lili & ylang ylang  , pranie przestaje być przykrym obowiązkiem ale staje się pachnącą przygodą .... 
Koniecznie musicie go wypróbować    .. 
W sklepach są również dostępne inne produkty SURF takie jak kapsułki i proszek o tej samej nucie zapachowej 
Ja skusiłam się jeszcze na kapsułki , bo uwielbiam wygodę prania ...




Komentarze

Prześlij komentarz