Wellaflex Frizz Control

Dziś przedstawię Wam dwie nowości od marki Wella lakier i piankę do stylizacji włosów zimą Wellaflex Frizz Control
Jak wiadomo zimą zawsze trudniej jest zadbać o włosy , kiedy na dworze mróz , wiatr i padający śnieg . Nakładamy czapki  , kominy i szale (maja one znaczny wpływ na naszą fryzurę :) ) a kiedy je zdejmujemy wiadomo co się dzieje z naszą fryzurą . Postanowiłam przetestować nowość od Wella Wellaflex Frizz Control . Jak obiecuje producent produkty te zapewniają ochronę na włosy zimą nie tylko utrwalając naszą fryzurę ale również chronią nasze włosy .
postanowiłam to sprawdzić na różnego rodzaju włosach i różnych fryzurach .
Ja mam kręcone włosy więc do codziennej stylizacji używam pianki , wystarczy na wilgotne włosy nanieść niewielką ilość pianki i delikatnie wmasować we włosy , potem wystarczy wysuszyć włosy . Efekt loków utrzymuje się dwa dni wiec jak dla mnie to bomba . 
Na proste włosy polecam lakier ale można tez użyć pianki , zależy kto co woli . 
Uwielbiam robić różne fryzury w zależności od nastroju czasem są to loki czasem fikuśne upięcia a czasem po prostu prostuję włosy . Kosmetyki Wella  
Wellaflex Frizz Cortrol zdały test i idealnie sprawdził się na moich włosach .

!!!!!!!

Koleżanki pomogły mi przetestować piankę i lakier Wellaflex Frizz Control i jak Wam się podobają nasze fryzury przed wyjściem na ostatnią sobotę karnawału ❤❤❤
Nasze fryzury były idealne przez całą noc zarówno loki jak i proste włosy ... 
Wellaflex Frizz Control to produkt który mogę polecić !!!!!







 Testowanie dzięki stronie wizaz.pl

Komentarze