Odżywka do włosów Pantene PRO-V

Przedstawiam odżywkę Pantene Pro-v 3 minute Intensive Repair . Odżywkę tę dostałam do testowania ze strony wizaz.pl akurat przed samymi świętami więc miałam dodatkowy prezent pod choinką . 
Zaczęłam testowanie używanie odżywki Pantene 3 minute jest bardzo proste wystarczy umyć włosy szamponem najlepiej dla lepszego efektu użyć szamponu Pantene z tej samej serii , nałożyć niewielką ilość odżywki na całej długości , poczekać aż odżywka wchłonie się we włosy a następnie spłukać , odżywkę można stosować przy każdym myciu włosów
Efekt widoczny już po pierwszym użyciu jak dla mnie rewelacja Odżywka Pantene PRO-V 3 minute Intensive Repair ma moc pielęgnacji natychmiast wnika we włosy i pomaga je naprawić i co ważne nie obciąża włosów . Moje włosy są błyszczące i miłe w dotyku . Odżywka jest idealna do moich włosów i mogę ją polecić . 
Skusiłam się na zakupach i kupiłam jeszcze inne warianty tej wspaniałej odżywki Pantene 

Komentarze