Kupiec Zdrowa radość życia

Witam od niedawna jestem Ambasadorem marki Kupiec , Polska marka z tradycjami istnieje na naszym rynku już od 1987 roku i ma w swojej ofercie całą gamę produktów ja pragnę wam teraz przedstawić niektóre z nich  , wszystkie produkty możecie tez zobaczyć na stronie  www.kupiec.pl
moja pierwsza paczuszka od Kupiec zawierała mnóstwo rewelacyjnych produktów




W paczuszce było wiele produktów które znamy i cenimy takich jak ryż biały , kasza jęczmienna  , płatki owsiane , jaglane i orkiszowe , były tez pyszne wafle z różnymi dodatkami np ryżowe z czarnuszką , komosą ryżową , z kaszą gryczaną białą , były tez wafle kukurydziane . A także hit wafle z czekoladą które uwielbia cała moja rodzina . Wafle z czekolada są w dwóch wariantach z belgijska czekoladą deserową i belgijską czekoladą mleczną 

Każda pani domu używa w swojej kuchni produktów Kupiec 


Ja często przygotowuję pyszne koktajle używając płatków jaglanych , jogurtu naturalnego oraz różnych owoców
A na deser i małe co nieco polecam wafle polane pyszna czekoladą :) musicie ich koniecznie spróbować . 

                                                    

Komentarze