Kupiec kolejne nowości

Mam przyjemność przedstawić kolejne nowości od marki Kupiec kupiec.pl
Tym razem również dostałam pyszne wafle ryżowe w różnych wariantach opakować są wafle slim cieniutkie w małym opakowaniu idealne aby wziąć je ze sobą do torebki albo plecaka jako smaczną i zdrową przekąskę  
Są też przepyszne wafle oblane belgijska czekolada deserową i mleczna 
Wafle są idealne na przekąskę , bardzo dobrze też smakują z poranną kawą 
W paczuszce znalazły się też nowości takie #naturalniedopracy lub w domu danie na szybko  kiedy nie mamy czasu na gotowanie 

W mojej piramidzie nowych smaków znalazły się dania 

 - kasza gryczana z sosem pieczeniowym i burakami   
- kasza gryczana z sosem węgierskim i warzywami   
- kasza jaglana z sosem pomidorowym i warzywami 
- kuskus z sosem serowo -ziołowym i warzywami     
- ryż z sosem meksykańskim i warzywami                
- ryż z sosem pomidorowym i oliwkami                    
pyszny ryż w idealnie doprawionym sosie meksykańskim rewelacja 
Każde z gotowych dań jest inne więc każdy znajdzie coś dla siebie . 
dania są wegetariańskie 
bez glutaminianu monosodowego
bez wzmacniaczy smaku
bez substancji konserwujących 
bez barwników 
W bardzo ławy i szybki sposób można je przygotować wystarczy tylko zalać danie wrzątkiem , wymieszać , przykryć wieczkiem odczekać  5 minut i gotowe !!!!!!!!!!!!!!
 Smacznego 

Polecam koniecznie musicie spróbować i wybrać swoje ulubione danie :) 
                 

Komentarze

  1. Szkoda,że ja nie miałam możliwości testowania tych pyszności.. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz