Adidas Adipower

Witam właśnie zaczynam testowanie nowości od marki #Adidas zestaw dostałam ze strony https://www.trnd.com/pl/recommend/2ed922584865a5c049c15a7d2c73b99f  zapraszam do zapisania się na tej stronie jest wiele kampanii i testów ..


Zestaw składa się z dwóch anti-perspirantów jeden jest dla Pań a drugi dla Panów . Nowość od adidas #Adipower #AsStrongAslam zapewnia aż do 72 godzin ochrony przed poceniem . 

Męski anti -perspirant ma ładny zapach i jest bardzo skuteczny w działaniu , ma jednak jeden minus pozostawia białe plamy na czarnych i ciemnych ubraniach , najlepiej pryskać się na gołe ciało i po odczekaniu dłuższej chwili dopiero się ubierać . Mój mężczyzna przetestował ten produkt i ogólnie jest zadowolony z jego działania.
Adidas #adipower w wersji damskiej jest świetny odpowiada mi jego zapach który jest bardzo przyjemny , nawet podczas wysiłku np jak biegam to nie czuje dyskomfortu . Adidas zapewnia mi ochronę przed poceniem . Teraz bez obaw mogę nakładać moje ulubione adidaski włączyć muzyczkę i biec przed siebie nie martwiąc się o nic . 


Produkty Adidas adipower spełniają moje oczekiwania , są idealne dla ludzi którzy są aktywni fizycznie , lubią biegać i ćwiczyć tak jak my . 



Komentarze